Resultatet......

image646

Min frisör la i lite mörkare slingor i håret så det skulle få en varmare ton och klippte upp det rejält, de syns inte så bra på bilden. (men som hon sa jag klipper och klipper och klipper men ändå har du lika mycket hår kvar=)
Och luggen blev mycket kortare, på det kortaste stället slutar den vid näsan(syns inte heller på bilden), nästa gång ska jag nog klippa den ännu mer=) Tar ett steg i taget... Känns lite ovat att ha luggeni ansiktet hela tiden.  Kanske skulle ha klippt det lite mer på längden , jag sa till min frisör att klippa så mycket hon ville och det blev inte så mycket...hihi..
Överlag är jag i alla fall mycket nöjd...
Kommentarer
Postat av: Anni

Fint hår du har, jag vill också ha långt!

2007-10-10 @ 18:19:03
Postat av: Ylva

Snyggt! Skulle också vilja ha långt hår men det blir bara slitet. Vill inte ha löshår heller. Hur gör du för att behålla bra kvalitet på håret? :=)

2007-10-11 @ 08:39:08
Postat av: Kristina

Ser jättefint ut:)

2007-10-11 @ 09:02:12
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Shopaholicmamman

Kristna: tack snälla=)
Anni.. Tack sötis=)

Ylva.. Yack.. hihi ja du vad gör jag.. Inget speciellt faktiskt.. Jag klipper mig ca var 2-3 månad. Se försöker jag låta hårét återfetta sig innan jag tvättar det, tvättar ca var 3 dag (om jag bara ska vara hemma så kan jag vänta en dag extra.. Sen borstar jag alltid håret innan jag tvättar det. Använder vanliga shampon man köper på ica så inga speciella prudukter. Sen föröker jag att inte borsta det allt för ofta för det dliter mycket på håret... Kramis

2007-10-11 @ 09:39:09
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0