Modevisning och middag

Onsdag igen och dagarna springer förbi....
Idag ska jag fortsätta att fixa i min klädkammare, höll på hela dagen igår...
Rensade ur en massa kläder jag inte längre vill ha.. 1 Kasse till mamma, 1 Kasse som ska upp på vinden och två kassar som ska säljas... Underbart nu kan jag fylla på garderoben med lite nytt...
Är på jakt efter
image659♥ SKinnhandskar ( gärna dom med rosett från FIlippa K)
♥ Ett par högklackade svarta stövlar i skinn och ett par svarta uggs ;-)
♥ En grå eller svart virkad mössa
♥ Fler leggings gärna tjocka som man kan ha i vinter
Några bastoppar och linnen.... Någon som vet vart man kan hitta det i bra kvalite?
Har säkert glömt något men det ploppar säkert upp sen...



Ikväll ska jag och svärmor gå på modevisning med middag på hennes jobb.. Mysig och skönt att få komma sig ut lite...=)


Nu ska jag plugga lite och forsätta garderobs plundringen hihhi...
Kommentarer
Postat av: Sia

Jag brukar köpa mina baslinnen på H&M. De är billiga och håller faktiskt kvaliten bra. De linnen som jag har är 45% bomull, resten modal.

2007-10-17 @ 12:30:26
URL: http://ssiiaa.blogg.se
Postat av: Helena

Jag brukar köra på baslinnen från American Apparel linnen från nelly. Tycker de är grymt sköna och håller verkligen formen.

2007-10-17 @ 20:09:48
URL: http://misshoneypie.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0