Dagens..

image621



Idag har vi bara varit hemma och myst, det enda vi gjort ute var att ta en liten promenad runt kvarteret..
Nu ska jag sätta igång och laga mat.. Det blir riktih husmanskost..
Ungsbakad falukorv med hammagjord potatismos.. Mumms. Har inte lagat den rätten sen före sommaren..

Dagens outfit:
Oversizad polotröja från Vila, Grå tunika från H&M, Ribbstickade leggins och Vita knästrumpor från lindex... + Stövlar  och Trench ute...



Vad tycker ni om dagens outfit? ska jag visa det lite oftare eller är ni nöjda som det är? =)

Kommentarer
Postat av: m'

OOOOFFTAARE :D:D <3

2007-10-02 @ 15:06:30
Postat av: sara

jag tycker att du ska börja visa dagens outfit llite oftare- jätteroligt!!

2007-10-02 @ 15:27:47
Postat av: Hanna

Oftare, det är mycke roligare

2007-10-02 @ 17:23:02
URL: http://hanies.blogg.se
Postat av: Elli

Oftare!!

2007-10-02 @ 17:43:08
Postat av: AnnaStina

Hej tjejen! Hoppas att du njuter höstdagarna och att du har haft en FAB dag?! :) Själv har jag haft en riktigt mysdag med mitt hjärta och nu pågår nattning här så jag ska strax gå in till darlingen igen. Jag hör hur hon ligger och pratar för sig själv där inne ;) Ser att du fyller år snart och då hoppas jag att du får ALLT på din önskelista och lite till ;) Önskar dig en riktigt mysig kväll! Kram! :) och just ja - jag mejlar dig i kväll om den där saken jag flera gånger tänkt att be dig om. :)

2007-10-02 @ 18:42:57
URL: http://gizmolinas.blogg.se
Postat av: Evelina

jättefint!
visa oftare =)
kram

2007-10-02 @ 20:19:19
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Sia

Gärna lite oftare! Alltid kul med inspiration från andra :)

2007-10-03 @ 10:08:56
URL: http://ssiiaa.blogg.se
Postat av: Anni

Tycker du ska visa oftare, det där var superfint! Mysig tröja :)

2007-10-03 @ 15:52:12

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0