Brrrr it´s cold in here...

image684 
Det är riktigt kallt hemma hos oss idag, fryser massor, vad passar bättre då än en vam mysig kofta=)
Idag har vi tagit en vända ner på stan med Sandra och Tildis=) Kikade i några affärer och åt lunch... Nu har jag och mina små älsklingar fredagsmys...
Imorgon är det dans igen och så ska vi få åka och titta på vårat hus, ta lite mått och så.. Kommer knappt ihåg hur det ser ut.. Längtar så...

Nej nu ska jag forsätta och mysa lite.. Ha en underbar fredagskväll..
Jag ska kika på idol, vad ska ni göra?

D a g e n s  "budget"  o u t f i t:
Brun Kofta Gina T
Svart linne Gina T
Leggings Gina T
Kästrumpor Lindex

Kommentarer
Postat av: Malin

fin kofta (:

2007-10-30 @ 20:58:39
URL: http://maliin87.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0