Vote for me!

image799 







Om ni röstar på mig
här så gör ni min dag!

Tack på förhand... ♥
Kommentarer
Postat av: johan

tycker din blogg är väldigt lik annisblogg fast jag gillar hennes bättre!

2007-11-23 @ 22:22:10
Postat av: Shopaholicmamman

Johan... Kul för anni att du gillar annis blogg.. DÅ behöver du inte läsa min eftersom att du tycker att våra bloggar är så lika..... Jag tycker att alla bloggar mer eller mindre påminner om varandra... Men våra är väldigt olika, jag skriver om mitt liv med mina barn och min shopping, hon om helt andra saker,

2007-11-24 @ 09:01:04
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0