Vill ni inte vinna en hårförlängning?

Ni är inte  många  som är med och tävlar om hårförlängningen.. jätte trist. Jag trodde ni skulle vara massor av tävlande... SÅ kom igen nu det kostar inget att vara med och tävla...
+ att om du vinner så får du ett förstaklassigt ÄKTA löshår som du kan styla precis som du vill H E L T   G R A T I S du behöver inte betala ett öre.. Jag skulle gärna vara med och tävla men det får jag inte hihi...

SÅ vad hindrar dig! Är det en tråkigt vinst?
Vill du inte vinna?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag skulle gärna vara med och tävla men jag har ju lockigt hår.... :(

2007-11-23 @ 08:00:53
Postat av: Elin

Jag tycker det är ett jätte bra pris, men...själv så är jag inte med för att jag redan har en massa hår hemma. Jag behöver helt enkelt inte nått mer.
Tycker man hör/läser hela tiden att folk vill göra förlängning, då borde ju din tävling vara det ultimata.. tycker jag :)

2007-11-23 @ 10:10:43
URL: http://elliin.bloggagratis.se
Postat av: Froken Isakson

Jag är med och tävlar, låter jättespännande. Har alltid velat prova men inte haft pengar till det =). Kul tävling!

2007-11-23 @ 15:26:43
URL: http://isli.blogspot.com
Postat av: m'

hm, jag vinner aldrig så det är ingen ide ;D

2007-11-23 @ 17:35:52
Postat av: Majblomma

Svar till m': Det är klart att du aldrig vinner om du inte tävlar *blinkblink*!

2007-11-23 @ 23:12:58
URL: http://majblomma.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0