Tävlingsdax igen! Vinn en personlig almacka (som du får designa själv!)

image737

Dags för en ny tävling igen..

Denna gången är vinsten en egendesignad almanacka från Personlig almanacka.
Det ända du behöver göra för att vara med och tävla är att skriva en liten kommentar (här i bloggen) om hur du vill att din almanacka ska se ut : Text och färg etc...(Prova dig fram här och bestäm hur du vill ha den)

Tävlingen pågår till den 19 November...

(vem som vinner avgörs genom lottning)

TIPSA GÄRNA ANDRA OM MIN TÄVLING
Kommentarer
Postat av: Sia

Hej! Vart ska man berätta om sin almanacka? Maila dig, eller här på bloggen?

2007-11-12 @ 20:10:54
URL: http://ssiiaa.blogg.se
Postat av: Shopaholicmamman

sia: här i bloggen=) Lycka till=)

2007-11-12 @ 20:26:04
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: signe

skulle vilja ha en limegrön med mitt namn på "SIGNE"

2007-11-12 @ 20:38:07
Postat av: emma

okej, då kör jag igång med min sammanfattning då:
Emma på framsidan
Svart bakgrund, beige text
rosarandiga dagar, ingen timplan
linjerat hela lör & sön
liten träningsanteckning
längs ner skulle jag ha med veckans kurva, att göra lista och rutad bit
rutade och linjerade notes
namnsdagar
Rubrik: Hej kompis
Textförslag: Jag är en...

Nu hoppas jag bara på att vinna. :)

2007-11-12 @ 20:40:44
URL: http://dagens-emma.blogspot.com
Postat av: MARIA

Jag vill ha en ljusrosa med mörkrosa text som lyder: "Fashion, Fame & Maria"


/Maria =)

2007-11-12 @ 21:00:57
URL: http://mariamelle.blogspot.com
Postat av: Shopaholicmamman

Till er alla: Jag kommer att kontakta vinnaren när tävlingen är svslutad för att stämma a med denne exakt hu den vill att almanackan ska se ut=) Bara så ni vet=)

2007-11-12 @ 21:08:14
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Maria

Åh, det vore härligt med en lite personlig almanacka till nästa år! :)
Såhär skulle min gärna få se ut:
*Rosa med mörkgrå text
*omslagstext Maria och 2008 under, mörkgrå gummisnodd
*Rosarandig skrivyta, lördag och söndag linjerat
*Liten träning
*Längst ner: att göra-lista, veckans lista och linjer
*Månadsöversikt 2008 och 2009 i slutet, inget på block 2
*namnsdagar
*Rubrik: hej snygging, text: jag är en..

Håller tummarna nu! :)

2007-11-12 @ 21:09:19
URL: http://www.shoppoholic.blogg.se
Postat av: Sara

Min dröm almenacka är i färgerna rosa och brunt. Och om jag mot förmodan skulla vinna din tävling, så skulle jag vilja att du överaskade mig med dess utseende!!

Ha en bra dag!!
Jag älskar dig blogg och alla roliga tävlingar!!!

2007-11-12 @ 22:15:46
URL: http://sarreochyemme.blogg.se
Postat av: sarac

Hej! Jag skulle önska mig en rosa almanacka med brun text att ge till min söta väninna=)

2007-11-12 @ 22:21:20
Postat av: Linn M

åååh vilken rolig tävling, världens bästa almenacka ju :) Om jag skulle vinna denna tävling skulle jag designa den på följande sätt:
- ljusaste rosa med rosa (nästljusaste rosa) text, inget gummiband
- Linn och 2008
- väder, jobb (fast jag skulle använda det till pluggtid), stor träningslucka
- veckans att göra lista (det bästa, klockrent för mig som gör listor för allt å inget, hihi och i rosa är den också:)), linjerat, veckans lista
- månadsöversikt 2008 och 2009, linjerat på block 2, namnsdagar,
- hej kompis jag är en...

Hoppas hoppas på denna almenacka, såå fin, användbar å rolig :)
Godnatt

2007-11-13 @ 00:33:09
Postat av: Camilla

Gud vad roligt!

Bakgrundsfärg: 12
Text: 11
Grå gummisnodd
Crape diam och under 2008
Rosarandiga sidor
Träning- liten
Att göra listor moduel 1 och 2

Resten får du bestämma, färgerna är inte så noga egentligen :-) Ha en skön vecka!

2007-11-13 @ 01:04:07
URL: http://ce.blogg.se
Postat av: Chris

Hej,
Jag skulle välja en brun med mitt namn i rosa. Sen skulle jag vilja ha träningslucka så man man blir peppad att träna oxå - )

2007-11-13 @ 06:51:38
Postat av: Yalda

Hej!
Rosa med brun text (mitt namn), rosa sidor, att göra lista, träning, Månadsöversikt!
Håller tummarna!!!

2007-11-13 @ 08:15:08
Postat av: rebecka

Oj, här är något jag verkligen skulle behöva =)
Om jag vann skulle jag vilja ha en svart bakgrund med ljussvart text. På rad ett skulle det stå Rebecka och på rad två tjugohundraåtta. I almenackan skulle jag vilja ha en liten träningsruta och en för jobb. Sen skulle jag vilja ha tidplan och linjer uppe och nere =)

Hoppas på tur och lucka till till mig själv ;)

2007-11-13 @ 08:39:50
URL: http://rebeckalund.blogg.se
Postat av: Sia

Min önskealmanacka:
- Mörkgrå bakgrund (3) och vit text (6) på framsidan:
"Sia's 2008", samt ett vitt gummiband.
- Inuti ska det vara rosa ränder, men ingen tidplan för då blir man bara ännu mer stressad :).
- Väderrutan ska finnas med, för att komma ihåg alla dagar med fint väder.
- Modul 1 vill jag ha "Att göra", ingen modul 2. Men modul 3 ska vara "Idé".
- Längst bak vill jag ha linjerade sidor, samt namnsdagar.

2007-11-13 @ 08:55:35
URL: http://ssiiaa.blogg.se
Postat av: Elin

Min almanacka skulle se ut såhär.
-Ljusgul bakgrund (10), vit text (6) och vitt gummiband.
-På rad ett ska det stå 2008 och rad två E L i N
-Gul randigt inuti och linjer nere.
-Väder och jobb rutor.
-Linjerade blad
-Namnsdagar
-Hej kompis, jag är en personlig...

2007-11-13 @ 09:50:19
URL: http://elliin.bloggagratis.se
Postat av: Helén

Rosa, rosa, rosa!!! Med kanske lite brunt i. Mitt namn och årtal på framsidan...

2007-11-13 @ 10:18:18
URL: http://vardagsliv.bloggagratis.se
Postat av: En Mölnbobos Liv

Kul med en tävling igen, en kalender skulle passa mig utmärkt då jag inte minns någonting nu när man har bebis. Dessutom om jag inte missminner mig har jag namnsdag den 19/11 då en vinst vore ju helt okej. Tipsar om tävlingen på min blogg.

Bakgrundsfärg: Brun nr 14, textfärg nr 23. Text får gärna vara ANNA 2008 resten kan vara enligt standard.

2007-11-13 @ 10:50:45
URL: http://massablaj.blogspot.com
Postat av: Majblomma

Bakgrund: Suddig Rosa (11).
Text: Suddig Lila (12).
Text på framsidan: Rad 1: Malin. Rad 2: Året var 2008.
Gummisnodd: Mörkgrå
Randigt innuti: Ja - i rosa färg.
Träningsruta: Ja, det behöver jag...
Modul 1: Veckans idé
Modul 2: Veckans lista
Modul 3: Veckans "Att göra"
Block 1: Månadsöversikt 2008 och 2009
Block 2: Linjerat
Namnsdagar: Ja
Istället för "Hej Kompis.." vill jag ha en egen påhittad text - "Hejsan! Jag vill dig tacka, för jag är en personlig almanacka. Just nu min ägare lider, för hon kan inte hålla reda på tider. Hon bor på denna adress, eller skicka henne ett SMS..." + kontaktinfo

2007-11-13 @ 11:08:50
URL: http://majblomma.blogg.se
Postat av: Angela

Hej! Så här vill jag att min ska se ut..

Framsida:
Rad 1: ANGELA
Rad 2: 2008
Bakgrund nr.3
Textfärg nr.23
Mörkgrå gummisnodd

Skrivytan:
Blå ränder, linjer nere

Dagliga grejer:
Väder, jobb, liten träning

Moduler:
Modul 1: Linjer
Modul 2: Rutor
Modul 3: Linjer

Slutsidorna:
Block 1: Månadsöversikt 2008 & 2009 med namnsdagar
Block 2: Rutat

Ägarsidan: Hej kompis Dett är min almanacka etc.
Angela Odalen
Hemvägen 20A
65347 Karlstad
0733261672 [email protected]

Oj vad mycket det blev.. Men så skulle jag vilja att min såg ut i allafall.. =)

Håller min vänstra tumme..

A

2007-11-13 @ 13:30:27
URL: http://trollskogen.blogg.se
Postat av: Ica

Oj vilken bra tävling!
Så här vill jag ha min:

Framsida:
Rad 1: Mine! My Own!
Rad 2: My preciousss
Bakgrund nr.18 (ljusaste grå)
Textfärg nr.23 (mellangrå)
Mörkgrå gummisnodd

Skrivytan:
Blå ränder, linjer uppe och nere

Dagliga grejer:
jobb, liten träning

Moduler:
Modul 1: Linjer
Modul 2: Linjer + betyg
Modul 3: Att göra

Slutsidorna:
Block 1: Månadsöversikt 2008 & 2009 med namnsdagar
Block 2: Linjer

Ägarsidan:
Hej Snygging! Denna almanacka tillhör mig! om du hittar den någonstans får du gärna höra av dig...
(+ namn adresss mobilnr mail)

Så får jag hålla tummarna ett tag nu då haha

2007-11-13 @ 16:55:41
Postat av: Pearlish

Skoj :)
Hm.. Min almanacka:
Framsidan,ljusrosa, med grå/vita lodräta linjer. Mitt namn ska stå med svart färg.
Baksidan samma sak (fast utan mitt namn).
Första sidan ska ha en bild på Orlando Bloom
Innehållet, det ska finnas en lista på alla ämnen där man skriver in när man har prov, och sen skriva in betygen.
Resten ska la vara vanlig :)

2007-11-13 @ 18:53:15
URL: http://theeternalparadise.blogspot.com
Postat av: ida

Den här tävlingen passade mig, jag är sveriges
virrpanna. hehe. Glömmer allt jag inte skriver ner.
Kunde vara kul med en personlig allmanacka!
Jag länkar nu och deltar i din tävling.
Nedan följer beskrivningen på min almanacka om jag skulle vinna.

Framsidan:
rad1: Ida
rad2: 2008
Bakgrund: rosa
Textfärg: vit
Vit gummisnodd.

Skrivutan:
Linjer nere,

Dagliga grejjer:
Jobb, liten träning

Moduler:
Modul1: Lista
Modul2: Linjer
Modul3: Linjer

Slutsidorna:
Block1: Månadsöversikt 2008&2009
Block2: Linjerat (med namnsdagar)

2007-11-13 @ 19:32:13
URL: http://pidaa.blogg.se/
Postat av: Elinor

Jag tror att jag skulle vilja ha en i rosa med brun text..
Almenackan skulle passa mig som handen i hansken då jag är så dålig på att komma ihåg saker....

2007-11-13 @ 20:48:48
URL: http://ronile.blogg.se
Postat av: Ellen

Jättebra med en kalender nu när man ska börja universitetet snart!

Framsida:
rad 1: 2008
rad 2: Ellen Robertsson
Bakrund: Ljusgrå
Textfärg: Ljusbrun
Mörkgrå gummisnodd

Skrivyta: rosa ränder,
lijer uppe,

timplan,
linjer nere,

Daliga grejjer:
Jobb, liten Träning

Monduler:
mondul 1: lista
mondul 2: linjer
mondul 3: linjer

Slutsidor:
block 1: månadsöversikt 2008 och linjerat
block 2: linjerat
med namnsdagar

Hoppas man vinner!

2007-11-13 @ 21:56:15
Postat av: Matilda

Framsidan: Mörkrosa bakgrundsfärg och ljusrosa textfärg som det står "Matilda Andersson" och under det "2008". Vit gummisnodd.
Skrivytan: Rosa ränder.
Dagliga grejjer: Liten träning.
Slutsidorna: Block1 Månadsöversikt 2008, linjerat.
Block2 Linjerat och rutat med namnsdagar

Om den tappas bort, så är texten: Hallå där!
Congrats dude, du har hittat årets snyggaste almanacka. Tyvärr måste jag be dig att ge den till..
(MINA PERSONUPPGIFTER)

Kul tävling, ett lycka till ger jag mig själv:)

2007-11-13 @ 22:07:35
Postat av: rebecka

Åhh, detta pris var ju helt fantastiskt detta skulle jag mer än gärna läga vantarna på ;)
Om jag vann skulle jag vilja ha svart framsida och mörkgrå text. Det skulle stå Rebecka på första raden och 2008 på andra raden, samt en mörkgrå snodd. Det skulle finnas en liten träningsruta och en ruta för jobb. Jag skulle också vilja ha linjer uppe och nere på bladen!

Hoppas på tur i denna tävling =)

2007-11-13 @ 22:44:10
Postat av: Rebecca

Hej! Nu har jag testat och haft mig.
Jag skulle välja ljusblå med mörkgrå text.
Eftersom att jag är ett planeringsfreak som planerar ALLT så skulle jag skriva "THE PLAN 2008"
På framsidan och ha en mörkgrå gummisnodd!
I almenackan skulle jag lägga in träningstider och jobbtider då det är svårt att få ihop skola, träning och arbete 3 dagar i veckan samtidigt som man ska få förhållandet att funka och bebisen i magen att må bra :)
En bra och organiserad kalender är precis vad en tjej med 100 bollar i luften som jag behöver :D

2007-11-13 @ 22:48:50
URL: http://beccabajs.blogg.se
Postat av: Angel

Har ju suttit och funderat på en sådan kalender ett tag nu. Såg då din tävling och tänkte; jag provar!

Angelica Westrin på framsidan (i raden längst ner). Den mörkgråa (nr 3) färgen i bakgrunden och den ljusgröna (nr 4) på texten.
Ingen snodd, jag kommer bara att bli irriterad på den.
Jag gillar enkelhet och vill bara ha ränder längst ner på sidorna, även på helgerna. Jag skulle välja att ha grönrandigt på dagarna för att enkelt kunna se blad allt som är inplanerat.

Nu håller jag mina tummar för att jag får denna kalender. Ingen kan bli lyckligare! :)

2007-11-14 @ 08:19:55
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Lisa

Hej!
Jag skulle tävla om en kalender på Englasshowroom oxå men då slutade min dator att fungera, så nu gör jag ett nytt försök!!
Jag vill att min kalender ska ha färgen brun nr 14 i bakgrunden och rosa nr 12 på texten.
Sen så ska det stå Lisa på första raden och 2008 på andra!
Håller tummarna!!

2007-11-14 @ 09:13:12
Postat av: sofie

hej
min kalender skulle se ut på följande sätt

bakgrung nr 24 (lila)
textfärg nr 23 (rosa) Sofie

skrivyta randig med linjer uppe och nere i rosa

modul 1 & 3 +linjer

block 1 månadsöversikt 08/09
block 2 linjerat med namnsdagar

ägarsida ska det stå "Tjipp och sen texförslag 2 med namn, adress, tele och mail..

kram sofe

2007-11-14 @ 12:37:00
Postat av: jempa

Wow, klart man är med i tävlingen! :)

Såhär vill jag ha min almanacka:

Framsidan:
rad1: 2tusen8
rad2: jenny nordqvist
Bakgrund: ljusrosa (11)
Textfärg: vit (6)
Vit gummisnodd.

Skrivutan:
rosa ränder

Dagliga grejjer:
Jobb

Moduler:
Modul1: Att göra
Modul2: Inget
Modul3: Linjer

Slutsidorna:
Block1: Månadsöversikt 2009 och linjerat
Block2: Linjerat
Med namnsdagar

Nu håller jag tummarna!! :)

2007-11-14 @ 14:14:30
URL: http://jempa.bloggagratis.se
Postat av: edina

Jag skulle välja en rosa med brun text där det skulle stå mitt namn och årtalet. på framsidan skulle det stå ett väldigt viktigt datum för mig, ett datum jag borde glömma, men som jag aldrig kommer att göra. man kan säga att det var då hea mitt liv vändes upp och ner,

2007-11-14 @ 15:04:59
Postat av: Mickan

Vad roligt med en till tävling. Jag klarar mig verkligen inte utan en kalender. Det är nog en av de bästa uppfinningar som finns tror jag. :D

Såhär skulle jag vilja att min kalender såg ut:
* Bkg-färg nr 21, Textfärg nr 23
* Rad 1: 2008, Rad 2: Mickan
* Vit gummisnodd
* Skrivyta: Rosa ränder, timplan, linjer uppe
* Dagliga grejer: jobb
* Modul 1: att göra, 2: prov, 3: linjer
* Slutsidor: block 1; linjerat, 2: telefon/adress + namnsdagar
* Ägarsidan: hej... detta är min...

2007-11-14 @ 15:37:57
URL: http://angel-like.com
Postat av: Linda

Vilken toppen tävling och självkart vill jag också vara med så om jag har den stora turen att vinna så vill jag att min kalender ser ut så här
Svart med Rödtex Linda och under 2008 och en vit gummisnodd
Gröna linjer innvädingt, dagens saker:träning liten
Veckaplan: att göra, ide, veckans prov
slut sidor: randigt, tel/adress lista namsdagar
Ägar sida: lika som förslaget Hej kompis,,,

2007-11-14 @ 15:52:27
Postat av: Josefine

Perfekt denna tävligen passar mig perfekt! =D
Såhär skulle jag vilja att min almanacka såg ut:

Framsida:
- Bakgrundsfär på framsidan: Ljusrosa
- Textfärg på framsida: Mörkrosa
- Vit gummisnodd
- Stor text på framsida: Josefine
- Under "Josefine" skulle det stå med liten text: 2008

Invändigt:
- Rosa linjer invändigt.
- Ingen timplan

Dagliga grejer:
- Inga extragrejer.

Moduler:
- Inget

Slutsidorna:
Block 1
- Månadsöversigt 2008 och linjerat
Block 2
- Inget

Ägarsidan:
Rubrik: Hej kompis
Textförslag: Detta är min...
Och sen mitt namn och adress vilket jag inte vill skriva här så skulle jag vinna tävlingen så får du veta det så... Oki? ;)

2007-11-14 @ 20:18:44
URL: http://daggdroppe.com
Postat av: Henny

Kort sagt vill jag att min ska vara brun till färgen, och texten ljusrosa =) Hoppas jag vinner, för de är verkligen superfina!

2007-11-15 @ 19:56:48
URL: http://mikaelsdotter.blogg.se
Postat av: Paulina

Ohh jag älskar almanackorna, lite kortfattat vill jag att den ska vara grå och lila eller brun och rosa, båda är så snygga.

Hoppas jag vinner vill så gärna ha den!!
Kolla gärna in min blogg!!

2007-11-16 @ 22:26:13
URL: http://paulinasintressen.blogg.se
Postat av: Elsa

Åååh, jag är alltid på jakt efter den perfekta almanackan. 'Precis' börjat gymnasiet och är sämst på att planera. Med en sån här snygging kanske jag skulle leva ett lättare och definitivt snyggare liv;). Går på en internationell skola så drf skulle texten bak vara på både sv och eng!

Framsida:
Bakgrundsfärg:11 (ljusrosa)
Textfärg: 23 (mörkrosa)
Gummisnodd: Mörkgrå
Text rad 1: Elsa Efternamn*
Text rad 2: Planering av blondinens liv

Skrivytan:
Randigt: Rosa
Timplan: Nej
Linjer uppe: Ja
Linjer nere: Ja

Dagliga grejjer:
Väder: Nej
Jobb: Ja
Träning liten: Nej
Träning stor: Nej

Moduler:
Modul 1: Prov
Modul 2:Lista
Modul 3: Kurva

Slutsidorna:
Block 1:Månadsöversikt 2008 + linjerat
Block 2: Linjerat
Namnsdagar: Ja!

Ägarsidan:
Rubrik: Hello/Hejsan
Text: Please return me to my confused blond owner/Snälla lämna tillbaka mig till min blonda, virriga ägare
Rad 1: Namn*
Rad 2: Adress*
Rad 3: Mobilnummer*
Rad 4: Mail*

*=Vill inte skriva ut info om mig bland kommentarerna :)

2007-11-17 @ 15:34:15
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Angeline

ohh va roligt , almenackor är ju en sådan bra sak att ha , man måste ju faktist vara en duktig tjej och hålla reda på alla prov , inlämmningar och dylikt. Därför skulle jag bli så otroligt glad ifall jag fick vinna denna tävling , så jag håller tummarna för en vinst. Så här skulle min drömalmenacka se ut :

Framsida:
Bakrundsfärg: 15 ( svart)
Textfärg : 1 ( ljusrosa)
Gummisnodd : mörkgrå
Textrad 1 : Angeline
Textrad 2 : 2008 almenackan

Skrivytan :
Randigt : rosa
Timplan: nej
Linjer uppe : ja
Linjer nere: ja

Dagliga grejjer:
Väder: nej
Jobb : nej
träning liten : ja
träning stor: nej

Moduler:
modul 1 : prov
modul 2 : att göra
modul 3 : inget

Slutsidorna :
Block 1 : månadsöversikt 2008 och 2009
Block 2 : linjerat och rutat
Namnsdagar : ja

Ägarsidan:
Rubrik: Hej snygging
Text : Denna almenacka tillhör mig , så därför skulle jag bli så glad om du som hittat den tog kontakt med mig så jag kan få tillbaka den .
Rad 1 : namn och efternamn
Rad 2 : adress
rad 3 : mail
rad 4 : telefon nummer

2007-11-17 @ 21:55:38
Postat av: Lilian

tävlingar är alltid roligt , och en almenacka är alltid bra att ha så jag ger det ett försök så skulle ju även en vinst vara rolig :D

Framsida:
Bakrundsfärg: 15 ( svart)
Textfärg : 23 ( rosa)
Gummisnodd : mörkgrå
Textrad 1 : 2008
Textrad 2 : Andersson

Skrivytan :
Randigt : rosa
Timplan: nej
Linjer uppe : ja
Linjer nere: ja

Dagliga grejjer:
Väder: nej
Jobb : nej
träning liten : ja
träning stor: nej

Moduler:
modul 1 : att göra
modul 2 : prov
modul 3 : veckans lista

Slutsidorna :
Block 1 : månadsöversikt 2008 och 2009
Block 2 : linjerat och rutat
Namnsdagar : ja

Ägarsidan:
Rubrik : Hej snygging
Text : Detta är min....
Rad 1 : namn och efternamn
Rad 2 : adress
rad 3 : mail
rad 4 : telefon nummer

2007-11-18 @ 15:23:32
Postat av: ahren

Brukar aldrig ha tur i spel man kan ändå inte sluta att prova...nån gång måste jag ju vinna.

Framsida:
- Bakgrundsfär på framsidan: turkos (17)
- Textfärg på framsida: mörkbrun (3)
- Grå gummisnodd
- Stor text på framsida: Ahrén
- Under 2008

Invändigt:
- bara linjer nere

Dagliga grejer:
- Inga extragrejer.

Moduler:
- Inget

Slutsidorna:
Block 1
- Månadsöversigt 2008 och linjerat
Block 2
- Inget
- Namnsdagar

Ägarsidan:
Rubrik: Hej snygging
Textförslag: Detta är min...
Och sen mitt namn och adress

2007-11-18 @ 18:00:43
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Amanda

Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha en så stilren som en svart med grå text. Invändigt skulle var sida prydas av rosa rader, träning, att göra och veckans idé. Tror det skulle hjälpa till att man lättare kommer igång, tar tag i saker och skriver ner bra idéer innan de är som bortblåsta. Tack för mig!

2007-11-18 @ 21:14:41
URL: http://amandastefansson.blogg.se
Postat av: Emmie

Rolig tävling !

Framsidan;
Bakgrundfärg på framsida; 11
Textfärg på framsida; 6
Textrad 1; Emmie
Textrad 2; 2008

Skrivytan :
Randigt : rosa
Timplan: nej
Linjer uppe : ja
Linjer nere: ja

Dagliga grejjer:
Väder: nej
Jobb : nej
träning liten : ja
träning stor: nej

Moduler:
modul 1 : att göra
modul 2 : prov
modul 3 : veckans lista

Slutsidorna :
Block 1 : månadsöversikt 2008 och 2009
Block 2 : linjerat och rutat
Namnsdagar : ja

Ägarsidan:
Rubrik : Hej snygging
Text : Detta är min....
Rad 1 : namn och efternamn
Rad 2 : adress
rad 3 : mail
rad 4 : telefon nummer

2007-11-19 @ 14:01:14
URL: http://Eschedrin.blogg.se
Postat av: Stina

Åh en egen kalender vore ju toppen! Så här skulle jag vilja ha min:
Bakgrund: Ljusrosa (nr 11)
Text ljuslila (nr 12)
Text på framsidan:
Rad 1: Stinas
Rad 2: 2008
Vit gummisnodd

Skrivytan: Blank (nej i alla kryss)
Dagliga grejer: Väder
Modul 1: Att göra
Modul 2: Idé
Modul 3: Inget

Block 1: Månadsöversikt 2008 o 2009
Block 2:Linjerat
Namnsdagar: Ja

Ägarsidan:
Rubrik: Stinas 2008
Text: Varje dag räknas!

"Adressfält": Stina Möllstam + min adress
http://girle.blogg.se
min mail

2007-11-19 @ 18:16:00
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Ellen

Så här vill jag att min kalender ska se ut:

-Ellen med stor text och baby rosa färg
-Under ellen ska det stå -2008
-framsidan ska vara i färgen mintgrön :)
-baksidan ska också vara i mintgrön
-i kalendren ska det finnas tomma sidor, fast uppe i hörnet ska det stå: kladd-sidor
-Datumen ska stå i ljusrosa och sidorna ska vara vita.
- mintgrön gummisnodd på utsidan
- Recept sidor, där man kan skriva in goda recept
- Mina favvo webb sidor
- adressbok (namn, telfon nr., adresser)
- på varje sida ska det vara en ruta där jag kan skriva in läxorna

Tror det var allt :) nu ska jag hålla tummarna

2007-11-20 @ 13:03:20
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se
Postat av: Christina.

Jag har ingen blogg, så då skriver jag här :).



Jag skulle vilja ha en röd almanacka med massa roliga & söta djur & på framsidan ska det stå Stisse! Stisse ska stå med svart text. På baksidan ska den vara ett stort svart hjärta på. & inuti ska det vara färgglada sidor :). & på varje sida ska det stå "det här händer idag Stisse". Hoppas jag vinner, m.v.h Christina.

2008-06-17 @ 13:20:57
Postat av: kristin

Såhär önskar jag att min kalender såg ut:



Framsida: Bakgrundsfärg-Ljusrosa, Textfärg-Rosa

Text på framsidan, rad1: FridaKristinJohnsson, rad2: tjugohundranio, gummisnodd: vit.

Skrivytan: Linjer både uppe och nere, ingen timplan, randigt i rosa.

Dagliga grejer: Träning-liten, inget av de andra sakerna(vädret o.s.v).

Moduler: Modul1-lista, Modul2-att göra, modul3-linjer.

Slutsidorna: Block1: översikt 2009-2010, Block2: Linjerat. Namnsdagar: ja.

Ägarsidan: Hej snygging..

Detta är min..

Kristin Johnsson

tittin[email protected]



sådär, tror inte att jag har missat något :). Nu är det bara hoppas på att jag vinner.

Kram (:

2008-10-06 @ 22:27:44
URL: http://fkj.blogg.se/
Postat av: kristin

oj,nu var jag med i fel tävling. hahaha =)

2008-10-06 @ 22:30:28
URL: http://fkj.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0