Regnet det bara öser ner...

Ute är det grått, kallt och regnar, inatt kom det snö (vilket bara är mysigt) men det är borta nu...
Jag hade planer för dagen (Underbarabarnmässan) men det tar emot att gå ut i detta väder..
Så planerna skjuts upp tills imorgon.. Så idag blir det lite städning, veckohandlig och mys.. Ska nog köpa en bingolott (tantvarning?!) Såg på tv att det skulle vara någon uppesittarkväll ikväll och vem vem jag kanske vinner en ny bil? hihi...

Gårdagen var lång och vi kom hem sent, båda barnen somnade i taxin...
Men jag hann hem lagom till idol och jag är så glad att Sam åkte ut igår... ÄNTLIGEN!

Hoppas att någon av  Amanda, Daniel eller Marie vinner...

Vem tycker du ska vinna?

Nu ska jag återgå till mitt plockande och vikande..

HA en FAB lördag!

Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0