Onsdag hela dagen..

image835Idag har vi haft en fixardag.. Städat lite sorterat tvätt, handlat mat, pluggat, skickat MASSOR med paket, hämtat ut paket, ätit god mat och en hel del annat..

Tittade på Greys nyss.. ÅHHHH jag blir så sur, varför kan dem aldrig får vara lyckliga?Alltid är det nått.. Nu måste jag ladda ner dom nyaste avsnitten för inte orkar jag vänta tills det börjar igen, det är ju flera månader tills dess...

Dagens outfit.

Leggins GT
Svart tunika GT
Brun tunika Cubus
Sockar Lindex
Klocka Tritoni

Imorgon måste jag gå och hämta ut min Boomerang dunjacka från kemtvätten, för det börjar bli riktigt kallt nu.. Imorse va det tydlegen -8 grader brrrrr =)

vad har du gjort idag?
Kommentarer
Postat av: Linn M

fint :) Dagen har bara betytt plugg för min del (tenta på lördag). Godnatt

2007-11-28 @ 22:49:17

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0