Myskläder och hemmadag...

image739 Min lilla skrutt är fortfarande sjuk.. SÅ idag har vi varit hemma heeela dagen.. Det nästan kryper i kroppen på mig efter att ha varit hemma hela helgen..

Imorgon ska jag til stan en snabbis i alla fall för att  fotoas till repotaget i Svenska dagbladet.. Hoppas lillen mår bättre då annars kanske jag blir tvungen att avboka...

Idag fick jag min årliga bonus från Polar och Pyret.. Den va på 584 kr.. inte illa pinkat hihi... Kanske tar en sväng föbi Po.p och köper nått till barnen...

Nu ska jag forsätta att titta på Dexter sedan är det marsch i säng.. Är galet trött med tanke på att jag varit vaken sen klockan 5 imorse. (kan behöva lite skönhetssömn inför fotograferingen)

D a g e n s  "tråkiga" o u t f i t:

Gammal tröja fån Gina T
Leggings ?
Svart linne från Avet


Barfota på bilden men har haft på mig stickade sockor

Ni missar väll inte att rösta på mig?
eller tävlingen?
Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0