Julen är här... ( i alla fall i affärena)

Idag har vi varit ute en sväng och bestämt vilket kakel vi ska ha i badrummet och bänkskiva mm till köket..
Sååå kul att planera... La märke till en sak när vi va ute på spaningen och det va att julen är här för fulltJulgranar, julpynt, tomtar ja allt... Mysigt men på samma gång.. Varför ha så bråttom...? (köpte iofs en adventsljustake hihi så jag kanske inte ska säga så mycket)

Här kommer lite Härligt inspirerande  julbilder från Herstal.....
image751 image752
image753

Det kanske märks att jul för mig går i färgerna vitt, guld och silver....

Vilka färger är jul för dig?
Kommentarer
Postat av: sandra

Jag tycker om guld & rött tillsammans

2007-11-14 @ 18:39:26
Postat av: Nina

Jag tycker också att guld och rött är fint. Även silver och blått.

2007-11-16 @ 09:10:35
Postat av: Josefine

Gillar guld och gräddvitt

2007-11-16 @ 09:58:28

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0