Happy birthday to you!

Egentligen har jag inte tid att sitta här... Schemat för dagen är fullbokat. Min lillasyster fyller 20 år! Grattis sötis..
Nu klockan 10 ska jag på utveckligssamtal på dagis, jag ska köpa krans till gammelmormors grav och sen ska jag sitta på pendel och bussar i typ 1,5 timme innan jag är framme hos min syster...

D a g e n s  o u t f i t: (bild kommer senare)
Mörka stuprörsjeans
Brunt ribbat linne
Kofta
Mitt nya vintage skärp från YSl i midjan

Bjuder på en liten bild på min syster så länge !
image702

Got to go! Ha en LOvley fredag!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Den syster är jättesöt. Men varför visar du inte själv ditt ansikte men din systers?

2007-11-02 @ 08:59:09
Postat av: Shopaholicmamman

Isabela: hihi jo för att hon blir bättre på bild n mig, och hon är "modell" och syns på bilder ibland och det är inte jag, jag har valt att vara anonym.... än så länge, vem vet snart kanske jag kommer ut =)

2007-11-03 @ 10:53:33
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0