Dagens.. söndag...

image768Lillen är fortfarande sjuk.. Han vaknade ca var 30 min inatt... Vilket betyder att jag är en trött mamma idag... Han är som en liten kamin alldeles kokhet.  Jag försöker att ge honom Alvedon med jämna mellanrum för han är verkligen helt sänkt och vill gärna bli buren heeeela tiden + att han knappt ätit på flera dagar inte ens välling, man ser redan att han har gått ner lite i vikt.. Min lilla älskling.. Som tur är är min goa underbara lilla tjej inte sjuk..
 
Idag har jag varit och veckohandlat mat (som vanligt på söndagar hihi) har även hämtat ut lite paket på posten.. Bla några saker som ska lottas ut här på bloggen.... =) Men jag blev riktigt sur när jag kom hem och öppnade ett paket, ett prinsessvindspel till min sessa.. som var trasigt.  Människan jag köpt det av har inte paketerat det ordentligt, bara lindat lite papper runt.. SÅ huvudet är av och några andra s må detaljer har lossnat...
Ska mejla till säljaren och påpeka att den är helt trasig och obrukbar... Trist när sånt händer.
Nej, nu ska jag fortsätta att plugga, för jag har prov imorgon och med tanke på att lillen är sjuk så lär jag inte ha någon tid över till det imorgon.. TYPISKT för jag har massor med ärenden att uträtta imorgon...

D a g e n s  O u t f i t:
Svart kofta Åhléns
Svart linne Veromoda
Jeans H&M

Är det bara jag som inte kan publicera bilder???

Kommentarer
Postat av: Anni

Tråkigt med vindspelet :/ Snygg outfit! Ha en bra kväll! Kram!

2007-11-18 @ 21:04:37
URL: http://annisblogg.blogg.se
Postat av: Sandra

Lilla stackars prinsen! Hoppas han mår bättre snart. Du får ge honom en puss från oss! Tildis och jag är oxå sjuka :( inte kul... Får försöka ses när vi alla mår bättre.
Kram från oss

2007-11-18 @ 21:05:20
Postat av: Mamma till två små pojkar

Haft också problem med bloggen ikväll!

2007-11-18 @ 21:16:48
URL: http://mirvas.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0