Dagens outfit...Tisdag..

image830 Idag har vi varit och ätit lunch hos mika.. Massor med mumms som vanligt=)
Sen var jag och svärmor och kvällsshoppade lite, skönt att komma iväg en liten stund.. Köpte ett grymmt gott thé Tahiti med smak av annanas och vanilj.. Galet gott..

Hade även sett fram emot att se på Uggly Betty och DH men det var tydligen fotboll så jag fick inte se något av mina program=( Varför är det alltid vi kvinnor som måste välja bort våra program när det är fotboll??? Det är orättvist...!!

Imorgon måste jag skicka massa paket. Ca 60 st.. Fy och blä.. Det är det värsta med att sälja på tradera.. Att det är så mycket efterjobb..

Nej, nu ska jag gå och sova! Är jättetrött..

Idag har jag inte fått en enda kommentar såå tråkigt.. Jag har ändå några hundra besökare om dagen så någon borde väll kunna ta sig tid att skriva en liten kommentar? Blir såå glad då=)

♥Natti Natti   Psssst... Hur många inlägg om dagen skulle ni vilja läsa?
Kommentarer
Postat av: Helén

Stackars dig, det är väl bäst att jag skriver nåt här då! ;)
Det där teet lät inte alls dumt! Är det löste?

2007-11-27 @ 22:12:36
URL: http://vardagsliv.bloggagratis.se
Postat av: Malin S

Vi har två TV's och två datorer för att undvika gnabb =)

2007-11-27 @ 22:48:17
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se
Postat av: Anna

I nya huset kanske ni får plats med varsin TV.
Jag tycker om att läsa många inlägg om dagen :-)

2007-11-28 @ 07:15:03
Postat av: Elinor

Hej. Ja tycker att din blogg är jätte spännande att läsa för att du uppdaterar den så ofta. Vilken tur att man inte har en sportintresserad man, så att jag får titta på mina serier ifred :-P

Ha en bra dag!

2007-11-28 @ 07:30:01
URL: http://ronile.blogg.se
Postat av: Mamma till två små pojkar

Skulle skriva oftare om du tog dig tid nån gång att svara på frågorna också. Jag frågade dig om en HM klänning för några dagar sedan men har fortfarande ej fått ett svar.

2007-11-28 @ 09:14:22
URL: http://mirvas.blogg.se
Postat av: emmis

Du kanske inte får kommentarer för att du BER om de hela tiden? Ochom jag vore dig skulle jag sluta fråga vad alla vill läsa utan skriv vad du känner för. Det är ju DIN blogg. Några små tips bara :)

2007-11-28 @ 14:35:00
Postat av: Sia

Jag fick inte heller se DH, utan min sambo skulle se fotbollen också. Vi får bänka oss framför reprisen i helgen!

2007-11-28 @ 19:19:42
URL: http://ssiiaa.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0