Dagens.. Massor med tvätt och trasig kamera..

image790 Idag har jag tvättat hela dagen.. 13 maskiner blev det... FY va less jag är på att tvätta och vika nu. Det är två veckor sen jag tvättade.. Skulle vi ha mindre kläder skulle jag bli tvungen att tvätta oftare. Kanske ska sluta att shoppa.?!.. (hmmm nej i don´t think so =)
Idag är lillen mycket bättre han har ingen feber men är fortfarande väldigt kinkig.. Hoppas han är frisk ett tag nu...

Idag har jag lyckats med att ha sönder vår kamera.. Alldelles nyss för att vara exakt.. Precis när jag laddat upp bilderna jag tagit tappade jag kameran i golvet den slank mellen mina fingrar.. Och nu är skärmen helt svart... Sååå irriterande...

Jaja nog om det... Hann med en lite snabbvända på stan med.. Var tvungen att hämta ut lite skolböcker.. helt otroligt vad dyrt det är... Har köpt skolböcker för ca 5000-6000 bara sen i Augusti... Tråkig utgift men vad gör man inte....

Nej, nu ska jag plugga lite medan barnen sover... Ha en fortsatt trevlig kväll !
Lämna gärna en liten kommentar så blir jag glad!

D A G EN S  O U T F I T:

En gammal tröja jag hittade i garderoben med prislappenkvar hihi  Åhléns
Vitt linne Avet
Mörka stuprörsjeans H&M
Stövlar Sthlm DG

Är det någon som vet vart man kan hitta fodrade stövlar typ sånna jag har på bilden?
Kommentarer
Postat av: Mamma till två små pojkar

Fin outfit! Har du kollat på Vagabond? Älskar deras skor och stövlar, om jag inte går till Nilson först så brukar jag gå till Vagabond-butiken på Sergelarkaden.

2007-11-21 @ 20:24:11
URL: http://mirvas.blogg.se
Postat av: Shopaholicmamman

Mamma till: Åhh tack för tipset ska kika där=)

2007-11-21 @ 20:31:47
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Shopaholicmamman

Mamma till: Åhh tack för tipset ska kika där=)

2007-11-21 @ 20:32:13
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Sandra

Hej vännen! Det finns ett par fodrade stövlar i "ridstövelsmodell" på Bianco 1200 kostade dom. Provade dom idag,Skitsnygga! Men jag köpte ett par andra "mysstövlar" att ha när man är ute å går med vagnen å så ;) Kram

2007-11-21 @ 20:35:09
Postat av: Åsa

Hej!Jag undrar genom vilken skola pluggar du?
hur länge har du pluggat?.kul med lite förslag
ifall
jag vill
fortsätta efter denna korta
kurs som jag ska gå./åsa

2007-11-21 @ 20:48:18
Postat av: Shopaholicmamman

Sandra.. Måste kika.. Ska vi ses ngn dag? kramis

2007-11-21 @ 21:02:46
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Shopaholicmamman

Sandra.. Måste kika.. Ska vi ses ngn dag? kramis

2007-11-21 @ 21:02:57
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Shopaholicmamman

Åsa.. Jag pluggar vi en "skola" som heter Miroi... Jag har pluggat sen i augusti.. sen läste jag några kurser mellan barnen eller vad man ska säga..

2007-11-21 @ 21:05:15
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0