Dagens.. Massa plugg...

image798Idag har jag pluggat, pluggat, pluggat och pluggat... Torsdag är min officiella pluggdag =)
Tråkigt men sant... Har pluggat så mkt så jag kommer att drömma mardrömmar om bokslut, periodiseringar, kalkyler och budgetering inatt..
Vi har även varit en sväng förbi elgiganten... Där vi letade laddare till ena digitalkameran och det skulle tydlige kosta 990 kr att beställa en från Canon.. Galet dyrt.. SÅ när jag kom hem googlade jag lite och hittade ett företag som sålde laddare och batterier till digitalkameror superbilligt... Me LIKE google=) Köpte två filmer i alla fall på elgiganet.. Dirty Dancing ( ett måste i alla tjejer/kvinnors dvdsammling) och American Gigolo med Richard Gere hihi

Just ja köpte nya knivar också hihi från FISKARS.. Deras knivar är otroligt bra och ganska billiga...

D a g e n s  O u t f i t:

Tunika Gina T
Halsduk H&M
Jeans VM

Kommentarer
Postat av: Olafemma

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2009-06-16 @ 10:52:46
URL: http://olafemma.3steps.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0