Dagens.. Fredagsmys och annat

 Idag är det fredag igen.. och om ca en timme är det lördag.. Veckorna bara svischar förbi...image761
Idag har vi varit hos sessans bästis och lekt heeela dagen lång.. Sedan åkte vi till McDonald's och åt och kvällshoppade.. Vilket jag varmt kan rekommendera... Lite folk och lugnt i affärerna..
Supermysig dag med andra ord...

Nu ska jag straxt gå och sova, är enormt trött...

D a g e n s  o u t f i t:

Grå stor polotröja H&M
Leggings H&M
Sockor H&M

Man skulle kunna tro att jag är sponsrad av H&M ( i Wish) hihihi..

Vad tycker du om den nya tävlingen?
Du vet väll att du fortfarande kan vara med och tävla om almanackan?
Kommentarer
Postat av: Emma Journalen

Hej hej. Jag har mailat dig. Mvh Emma.

2007-11-17 @ 09:21:11
URL: http://journalen.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0