Cavalli at H&M.. Fick du inte tag på det du ville?

image721

Orkade du inte köa och trängas imorse? eller fick du kanske inte tag i det du ville ha?
Lugn det finns fortfarande en chans för dig..

Antingen sitter du vaken ca en timme till och hoppas på att H&M´s server inte kraschar när dom släpper kläderna på nätshoppen..
Eller så klickar du dig in på tex blocket, ebay eller tradera och betalar lite överpris för kläderna...

Jag har själv inte sätt allt som finns men jag har hittat två saker jag faktiskt vill ha..(tell you later)
Vi få se om jag får tag i dom...

VAd tycker du om Roberto Cavalli at H&M kollektionen?
Har du köpt ngt eller finns det ngt du trånar efter?


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Den crashade ju verkligen!! Försökte jättelänge utan resultat. Och nu när jag kom in var allt slut... Ville bara ha ett halsband...
Kramis

2007-11-09 @ 07:23:38
Postat av: Shopaholicmamman

ulrika.. hihi jag med.. satt uppe för att kunna handla men jag kom inte in, och sen när jag kom in var allt slut... så irriterande =( Allt bra med er? kramis

2007-11-09 @ 08:22:41
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: `

Tyckte inte att det fanns något i den här kollektionen som passade mig. Sen är jag alltid lika fundersam om det sitter så bra på mig som inte är smal. Men det är kul att se vad dom olika gästdesigners hittar på, om inte annat!

2007-11-09 @ 14:21:29
Postat av: Natta

svara gärna på mailet om du verkligen är intresserad!

2007-11-09 @ 18:51:49
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Malin

Den där galaklänningen var riktigt vacker... men tyvärr är man student och pengarna räckte inte till, men jag har köpt typ 2 fina tunikor från ellos istället för enbart 200 :- (min prisklass) så jag är glad ändå =)

2007-11-09 @ 22:37:16
URL: http://majblomma.blogg.se
Postat av: Maria

Jag var besviken på kläderna, smyckena var underbara men för dyra (det var i och för sig typ allt).. Jag beställde iaf ett par leopardtights från webshopen morgonen efter att de släppts ut, de var inte så fasligt dyra iaf och tyckte de såg så coola ut :) Dock hann nån sno sista exemplaret i storlek S, så jag tog M. Hoppas verkligen de passar ändå.

2007-11-12 @ 21:13:03
URL: http://www.shoppoholic.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0