Lördag

Idag är det inte lika fint väder som det har varit i veckan och jag tycker faktiskt att det är skönt.
Missuppfatta mig rätt jag älskar värme och  sol men när det är fint väder känns det som man måste vara ute hela tiden och man får lite ångest när man sitter inne en hel dag.
Så idag kan man vara inne med gott sammvete.
Idag har vi varit hos S & P och ätit tårta. *mums* Så nu blir det mys hemma.
Med glass och  någon smarrig mat.
Imorgon ska vi  till amicato=) och äta gumdomligt god mat och efterrätt.
Så ska jag ta en sväng förbi solarieöarna imorgon igen. Så skönt.
Hade tänkt sola idag men är lite röd sen igår så jag väntar tills imorgon.
Tack gulliga V för att du underhöll barnen igår =)
  (Är så glad att jag träffat dig =))

Nu ska jag laga lite mat och plocka lite här hemma.

Brukar ni sola solarium?
 

Kommentarer
Postat av: elin

Mjo, ibland solar jag. Kanske en gång i mån. sj? :)

2007-04-01 @ 16:23:19

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0