I`m on my way

Sitter här i soffan och bloggar med en sovande bebis i famnen.
Snacka om ute i sista sekunden. Ska vara hos frisören om 25 min det vill säga kl 10.30.
Ändå sitter jag här osminkad och oklädd och bloggar..
Bussen går kl 10,15 så den kommer jag inte hinna med. Får ta en taxi =)
Får se om jag vågar mig på något vågat, antagligen inte, jag är en riktig fegis när det gäller
mitt hår. Men slingor och klippning blir det.
Återkommer med uppdatering i eftermiddag.

Nu måste jag skynda mig om jag ska hinna.

Hoppas det inte blir så här


C you got mail!!!
Kommentarer
Postat av: Lotta

Vågade du klippa lugg ? :-) Själv vågar jag knappt boka klipptid.. ska försöka ringa i eftermiddag...

kram / gudmor

2007-03-21 @ 10:53:40
Postat av: Sophie

Hihi! så där kan jag oxå vara ibland, gör allt i sista minuten.... Att man aldrig lär sig!
Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2007-03-21 @ 14:10:18
URL: http://sophiesfashion.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0