10 maskiner tvätt

Idag har jag tvätttid har 10 maskiner tvätt.. Fy så trist.
Hade det varit så att man bara behövde slänga in tvätten i maskinen och allt annat skulle sköta sig själv skulle det va lungt. Men så är det inte. ALlt ska hängas och torktumlas, vikas och tillbax på sin plats.
Det är det som är den ända nackdelen med att älska att shoppa. Att man får mycker tvätt och mycket att vika.
Jag är en såndär person som inte kan ha på mig eller mina barn samma klädesplagg mer än en dag. Prinsessan har nya kläder på dagis varje dag och då blir det mycket tvätt =)

Hur ofta byter ni kläder?

image178
Kommentarer
Postat av: iRiC

Jag byter kläder till Jul, vare-sig det behövs eller ej. ^^,

2007-03-12 @ 08:38:47
URL: http://iric.blogg.se/
Postat av: Jennie

Snyggt rum att tvätta i! o snygg tvättmaskin, sån skulle man ha!

2007-03-12 @ 19:45:20
URL: http://www.misssweetiepie.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0