Shopaholicmamman testar Wonder Powder

image344
Färg: GOBI       Pris: 375:-

så här står det på make up store´s hemsida:
Pudret som ger "porslins hy" Ger ett mycket naturligt skimmer, Wonder Powder är så lätt att man känner sig osminkad. Jämnar ut huden, döljer rodnader och fina linjer på ett nästan mystiskt sätt.
Med innehållande Titanium Dioxid har Wonder Powder ett lätt solskydd. Var noga med att fuktkrämen har hunnit absorberas av huden innan pudret appliceras.


Mitt betyg:
Provade pudret första gången när jag var riktigt brun, fick då ett ganska glåmigt resultat såg lite grå ut i ansiktet.
Men nu har jag blivi lite blekare (pga av att det dåliga vädret) och lärt mig hantera det och är nu riktigt nöjd. Pudret ger ett fint och naturligt lyster till huden och jämnar ut på ett faktiskt magiskt sätt..  Är riktigt nöjd med detta puder som är lätt att få snyggt och ger ett osminkat intryck.. Absolut värd sina pengar... Är ni på jakt efter ett täckande puder som inte lägger sig som en kaka (vilket vanliga puder lätt gör) tycker jag absolut ni ska testa detta.

+ Snygg förpackning,räcker länge, lätt att applicera och få snyggt, täcker nästa som en foundation men ger ändå ett naturligt resultat.
- För det dyra priset och för att den ger ett glåmigt resultat om man är för brun


image345 av 5  möjliga
Kommentarer
Postat av: tina

de låter bra, värt att testa :)?

2007-07-01 @ 12:08:44
Postat av: Shopaholicmamman

Tina: det tycke jag verkligen.. den är lite dyr men väl värd sina pengar.. Ja personligen använder inte foundation så detta är ett jättebra alternativ. speciellt nu på sommaren när man inte vill se översminkad ut=)

2007-07-01 @ 12:31:15
Postat av: tina

okej, jag tror jag ska köpa den :D, tack för tipset :D

2007-07-01 @ 14:39:27
Postat av: Christel

Tack för tipset, låter som något jag borde testa!

2007-07-01 @ 18:39:41
URL: http://modefynd.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0