Schemat är fullt..

Idag ska vi hinna med massor.
* Handla cykelhjälm till prinsessan
* Handla mat och ingredienser ( till tårtor mm)
* Baka smörgåstårta, jordgubbstårtor, Kycklingpaj (till dig matthias;-)) och kanske en rabarberpaj OM jag hinner
* Handla Paket till min bror som fyller på söndag när vi ska på semester
* Handla två paket till till prinsessan
Och städa lite... För imorgon blir det mycket folk..
Typiskt bara att det är strålande sol och klarblå himmel när hela dagen är uppbokad på att vara innomhus..

Igår klickade jag hem en svart Fleeceklädesel till Bugaboon som just nu ser ut så här i grönt men ska få en liten make over och bli svart=)

image440
Kommentarer
Postat av: m'

snygga ;R

2007-07-30 @ 17:09:51

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0