Presenter "to die for"

Åh va mycket roliga paket Lindsay Lohan fick  på sin 21 års dag.

Skulle ta emot likadana paket jag med när jag fyller år om 3 månader ;-)
Speciellt dom från Chanel, Cartier och Hermès..
image402En liten hint hihi.... (drömma kan man ju alltid)


image403

Jag skulle blir så glad om ni skulle börja kommentera mera, har  ca 500 unika besökare om dagen men får ändå max 5 kommentarer på en vecka..

Och en kommentar gör mig alltid så glad, så det  känns som man inte bara skriver för "blinda ögon"

Kommentarer
Postat av: Lotta

Skulle verkligen inte tacka nej till det presentbordet...
:-)

2007-07-20 @ 13:07:01
Postat av: Anni

Man vill ju se vad det är i presenterna! :) Förresten, nu har vi 50% på reapriset på jobbet... Började idag tror jag!

2007-07-21 @ 20:49:17
URL: http://annishopaholic.blogg.se
Postat av: Camilla

Hej jag gillar din blogg.. Klart man kan lämna en komentar herre gud där sitter du coh lägger ner tid och vi
lata läsare kan ine skriva nå till dig: Nu får vi skärpa oss jag håller med dig !!
Ha det bra Camilla !

2007-07-22 @ 08:31:30
Postat av: Sarah

chanel <3
jo lätt att man skulle velat ha hennes grejer :)

2007-07-22 @ 16:05:55
Postat av: Lalisen

Här kommer en liten kommentar då ;) För jag vet själv hur det känns... Har inte vart inne här så mycket förut i vilket fall. Håller med dig om Lindsays presentbord ;)

2007-07-22 @ 22:21:06
URL: http://lalisen.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0