Nytt hos Cocoo

Cocoo.se får påfyllning imorgon av storsäljarna och en del nyheter, här är mina favoriter...

image374
image375

OM COCOO.SE :

"Meningen är att erbjuda det absolut senaste av unika, snygga och personliga smycken som inte går att hitta varsomhelst...

"Varför se ut som alla andra? Var unik - visa vem du är!" 

Med min personliga smak handplockas smyckena från olika leverantörer i olika länder, för att sortimentet alltid ska kännas spännande, trendigt och aktuellt.

Genom att sälja direkt till slutkund med låga omkostnader och utan mellanhänder, kan jag erbjuda varor med hög kvalitet och design till fantastiska priser.

(Priserna ligger mellan 95 kr - 395 kr och allt är nickelfritt!)"


Vilket av dessa smycken tycker du är snyggast?

Kommentarer
Postat av: m'

jag tycker dom första är snyggast, skulle gärna vilja ha ett sådant :)!

2007-07-05 @ 21:03:17
Postat av: kaxiga Z

Hej
jag gör en undersökning och frågar runt i modebloggar om handväskors hysteriskt krampaktigt höga priser.:
http://enklabloggen.blogspot.com/2007/07/frgor-frn-en-utomstende.html

Postat av: sanna

bild ett helt klart

2007-07-07 @ 18:35:31
URL: http://fashionforkids.blog.gse

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0