Min bebis går...!!!!

Tog fram Prinsessans gåvagn som hon hade när hon lärde sig gå. Min lilla bebis älskar nämligen att gå runt i lägenheten när  man håller honom i händerna, så jag tänkte att gåvagnen skulle vara perfekt för min lilla skrutt.
SÅ jag skruvade åt hjulen så den skulle gå så trögt som möjligt och ställde  min lilla skrutt mot handtaget och vips gick han iväg eller halvsprang och han skattade så det gurglade i magen på honom..
Min lilla bebis, jag blir så stolt. Nu så vill han gå runt gåvagnen hela tiden och prinsessan som inte lekt med den på ca 1,5 år har också fått upp ögonen för den.. Så hon sitter i och lillen kör.
Åh vad jag älskar mina underbar barn..

image411
En annan rolig sak är alla tokigheter som kommer ur prinsessans mun.. Idag ha rhon en pippidag med pippikläder och pippitofflar som hon säger, pipptofflar - Pipptoffsar hihi Många skratt blir det..

















Update:Nyss kom hon och sa mamma mamma min toffla jag tappar min pippitoffla, hennes pippitoffs höll på att åka ut så jag var tvungen att göra om den. =)
                                                                              
image414
Kommentarer
Postat av: Malin

Trevligt att hitta lika
shopping galna mammor som sig själv:)

2007-07-24 @ 18:41:55
URL: http://malin80.blogg.se
Postat av: m'

naaaw va söta :D

2007-07-26 @ 18:50:05
Postat av: Shopaholicmamman

Malin: hihi har spanat in all din fina shoppin.. Bra smak..=)
m´: tack tack..

2007-07-27 @ 10:00:35
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0