Gårdagens shopping

Hann med att shoppa endel igår, inte lika mycket som jag hade velat men men.
Det blev mest barnkläder (som vanligt) hur kommer det sig att man kan köpa barnkläder för flera tusen i månaden men så fort man ska köpa till sig själv så tvekar man.
Om jag hittar en tröja till barnen som kostar 500:- tvekar jag inte en sekund men hade det varit till mig hade jag tvekat innan jag köpt den, om jag ens skulle köpa den...
Visst jag handlar kläder till mig själv med men inte hälften så mycket som jag köper till barnen..
SKa försöka dra ner lite på barklädershoppingen för barnen har för mycket kläder, trodde inte det var möjligt med dem har faktiskt det. Helt otroligt. 20% av deras kläder har fortfarande prislappen kvar.


Aja nog om det;-)

Igår köpte jag:

Till Prinsessan:  Gant top, Levi´s top, Diesel keps, rosa spargris, rosa väckarklocka (hon har tjatat om en rosa klocka länge, en liten rosa byrå med prinsesskronor, en rosa ljuslykta och rosa plåster..

Till bebis: Gant keps, Gant t-shirt, Diesel hoodie och en Levi´s thirt

Till mig: Ett linne och en tunika till mig..

Bilder kommer under dagen




 

Kommentarer
Postat av: sanna

Låter som mycket snygggt

2007-07-07 @ 18:33:45
URL: http://fashionforkids.blog.gse

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0