Dålig uppdatering

Det bidde ingen grönan idag för att vi trodde att det skulle regna, men återigen hade vädergubbarna fel.. (hur ofta har dem rätt egentligen?)
Istället spenderade vi dagen på stan med lunch och lite mer shopping (för ovanlighetens skull)
Jag köpte faktiskt ingenting till mig själv, bara till barnen..
Prinsessan valde själv vad hon skulle köpa..
  Det blev:  trosor med dinsneyprinsessorna, ett sett med klippsörhängen (som hon har haft på sig hela dagen) halsband( som gick sönder efter 1timme) och en ring (som hon redan tappat) tur att det bara kostade 39.50.- och ett par burberry liknande ballerinor, som är sååå söta...
Bebis fick en supertuff t-shirt med döskallar och så köpte jag faktiskt en jätte snygg linne tunika/skjorta till min mamma, som jag skickade til henne i dag i present..
(hoppas hon blir glad)

Hoppas det blir fint väder imorgon så vi kan gå till parken och sola=)

Vad har ni haft för väder idag?


GRATTIS E TILL KÖRKORTET JAG ÄR SÅÅÅ GLAD FÖR DIN SKULL =)♥
Kommentarer
Postat av: lisa

det låter fint, det du köpte alltså :)
ja, presis hur ofta har vädergubbarna rätt :P

2007-07-03 @ 19:59:10
Postat av: Eivinduna

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2009-02-11 @ 08:36:04
URL: http://eivinduna.blogspot.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0