Äntligen klar

Idag har det varit full fart hela dagen...Men nu äntligen är allt klart ( det ända som är kvar är att garnera smörgåstårtan men det gör jag imorgon)

Har försökt att skruva ihop sessans nya cykel utan bruksanvisning och det är inte lätt kan jag säga, men nu efter 1,5 timme och lite tjafs har vi fått ihop den.. Nu står den här färdig mitt på vardagsrumsgolvet och väntar på att Sessan ska upptäcka den när hon vaknar.. Gissa om hon kommer bli glad=)?

Har hunnit med allt jag skulle idag, känns skönt..
Hittade presenter till min kräsna ;) bror med.. En kakifärgad Hoodie och en t-shirt, tror det passar honom perfekt.
Hann även med att baka en 20 bitars smörgåstårta, två jordgubbstårtor och en kyckling paj.. Hoppas det räcker till alla 25 gäster imorgon..
Det kommer att bli en lååång dag.. Men allt för mitt lilla hjärta.

Nu ska jag gå och försöka få lite skönhetssömn.

God natt på er. . ♥

Kommentarer
Postat av: m'

natti,natti :R

2007-07-31 @ 09:09:00

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0