Ännu mer paket med posten

Som jag redan sagt älskar jag att få paket med posten.. och idag ramlade det in lite mer... + några avier att hämta ut..(tror det är mina beställningar från beautyplanet och kalaslandet)

Tackade ja till ett erbjudande om att prenumerera på Modette
Tre nummer + Läppglans och handkräm från Clarins för endast 78:-
SÅ idag kom nyaste tidningen (
lite sent tycker jag då den redan finns i butik) och mina premier..

Har redan hunnit testa dom och är redan frälst..
Läppglanset är mjukt och skönt och luktar kanon..
Handkrämen är riktigt skön och går snabbt in i händerna utan att läma en fet hinna + att det luktar underbart..

image399

Idag kommer min E och hennes son J hit för att lek med prinsessan.. SKa bli kul att träffas, ses så sällan nu förtiden (hon har flyttat till Lund) och jag saknar henne ofta=)
Men nu är hon I shlm i 10 dagar och vi måste passa på att ses..
Hoppas vädret håller i sig och låter oss njuta av lite sol...

Ha en underbar dag...

Kommentarer
Postat av: astrid

Har själv fått dom där premierna och juag älskar läppglanset helt underbart ! Kan verkliiigen inte gör annat än att älsak det. Handkrämen är jag mer skeptiskt till :/ Mamma har fått den!

2007-07-11 @ 10:53:32
URL: http://sweeetdreams.blogg.se
Postat av: Gjermundkamilla

I want to say - thank you for this!

2009-03-27 @ 11:25:48
URL: http://gjermundkamilla.myblog.es

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0