Tiger of Sweden

Ikväll har TIGER höstvisning. (det som inte ens blivit vinter eller vår än)
Skulle vilja vara där och titta men efter som jag har en liten bebis som jag ammar, så får jag snällt vänta på nästa modevisning.
Gilla Tiger´s kläder, dom är stilrena och snygga. My lööv köpte en Tiger kostym i sommras, den är såå snygg..

Imorgon blir det antagligen shopping.. Har inte bestämmt mig riktigt än.
Men är så sugen på att shoppa, har blivit mycket nätshoppng den senaste tiden.
Tänkte rea fynda lite barnkläder på Nk kids och Lucca samt lite till mig själv (men lär inte hitta ngt till mig på rea, alla gobitar är redan slut)

Återkommer med shopping update imorgon
Kommentarer
Postat av: Anonym

NK kids lät ju lite roligt, har dom fina kläder??
Du vet vart vi är om du ångrar dig imorn =)
puss

2007-01-08 @ 19:38:50
Postat av: Dosrome

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2008-01-09 @ 13:11:45
URL: http://dosrome.blogspot.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0