Sen summering av 2006

Nyhet: Regeringsskiftet (sen om det blir bättre är en annan fråga)
Kärleksögonblick:
När jag ser på mina ♥barn och min sambo♥ fylls jag av kärlek och förundran..
Känslor: Samma som ovan, När man har barn möts man av så mkt nya känslor som man aldrig känt tidigare..
Seger: Jag har lyckats med att föda ännu ett barn utan bedövning =)
Plats: Framför bärbara datorn i soffan =)och stan
Vardagsmys: Gos i sängen med hela familjen..
Helglyx: Helg... Vad är det?! jag är mammaledig.. Så för mig är det aldrig helg..
Vardagslyx: Att få håret tvättat och fönat hos frisören samt att fixa naglarna
Flopp: ?
Maträtt: Allt som R lagar ♥Han är en grym kock♥
Efterrätt: Carros grymt goda annanaspaj och Kladdkaka
Dryck: Vatten
Tv program: Många prison break, desperat housewifes, Greys anatomi, uggly Betty, One tree Hill mm
Skor: Mina svarta kilklacks stövlar (snygga och sköna, perfekta vid barnvagnspromenader)
Plagg: Klänningar, tunikor , stuprör, leggins mm
Stillikon: Ingen speciell, köper det jag tycker om.
Accessoar: Bugaboon, Lv skötväskan ..
Väska: Lv skötväskan
Makeup: Lancôme hypnose, Ysl touche eclat, Dior rouge
Träning: Shopping och barnvagnspromenader
Resa: Hmmm Graviditeten med lillen..
Drink: hihi Räknas blandad juice?!.
Lyx: Att få kissa ensam =)
Butik: Alla härliga nätshoppar
Parfym: Barn spya *skrattar* lillen är en kräkis.
Sysselsättning: Vara mammaledig, sitta framför datorn och shoppa
Kommentarer
Postat av: Mika

utan bedövning??? är du inte klok kvinna??? =)
kramen

2007-01-10 @ 15:41:14
URL: http://www.mika83.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0