Inte av denna värld

159593-35

Jessica Alba är helt klart en av världens snyggaste, sexigaste och vackraste kvinnor. Hennes kropp är inte av denna värld. What´s her secret?

Min är i alla fall amning (för tillfället och ca 3 månader framåt) Det är nog världens i särklass bästa diet.
Jag gick upp från 54-55 kg till 69 kg under min senaste graviditet och nu 3,5 månader senare
(vägde mig senast i morse) väger jag 50 kg. Helt otroligt ändå äter jag massor, speciellt godis och andra godsaker. Jag väger alltså ca 5 kg mindre nu än innan jag blev gravid. Helt underbart =)
Hoppas det håller i sig även när jag slutar att amma, jag har iofs alltid haft bra ämnesomsättning men för säkerhets skull ska jag köpa gymkort på worldclass och börja träna  till våren.

Hur gör ni för att hålla er i form?

Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0