Fredag

Jag försov mig imorse! Helt galet, det har inte hänt sen jag gick i skolan.
Och så typiskt att det skulle hända just idag (har sovit väldigt lite i natt prinsessan fick feber och har hostat hela natten), jag som skulle shoppa på Stadium, 75 % på allt från kl 8.
SÅ jag slängde på mig kläder (Juicy Couture dressen) och sprang ner till stan och träffade V och M.
Såg då till min stora fasa den låååååånga kön (ca 200-300 m) folk blir som galna när det är rea.
Jag som trodde att folk skulle jobba. Pratade med ena vakten där och folk hade redan börjat köa kl 4.. KLOCKAN 4!! Ärligt, köa i flera timmar för att handla på stadium?! Inte riktig min grej.
Men surt ändå, hade planerat att jag skulle köpa lite grejer för 75 % är mycket rea.
(anledningen till utförsäljningen är att det har brunnit i affärerna nedanför så allt på stadium har blivit något rökskadat, men det går ju bort efter en tvätt) Eftersom prinsessan är sjuk kan jag inte ta med henne dit heller.. suck.. Men svärmor kommer klockan 15 så kanske hinner jag springa ner och titta igen men då lär ju allt som jag ville ha vara slut. *Surt*

Bebis sover i vagnen
(kors i taket, hur ofta händer det att han sover själv?) och prinsessan ligger och tittar på sin bärbara dvd (världens bästa köp).
Tittade precis på henne och upptäckte att hon har somnat, mina gosungar guuud va jag älskar er..

Brevbäraren var nyss här med:  2 paket  =), reklam, 2 räkningar och nya MAMA (Fick en helårs prenumeration av älskling i julklapp) så nu ska jag krypa upp i soffan och läsa lite, medan barnen sover...



 

Just nu kan du prenumerera på 13 nr av mama och få en mascara och dagkräm från Nivea på köpet för endast 299 kr!
För att bli prenumerant klicka här



Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0