En dag på stan

Idag har jag och lilleman varit på stan *sthlm* och shoppat..
Han var jätte snäll hela tiden.
Köpte en po.p jacka, Gant mössa, Diesel tröja, Lite lindex baskläder,
 Flanellpyjamas från Åhlens, klänning, leggins och cardigan från Hm.
Var på Nk kids och tänkte köpa en timberland jacka till lillen med, men kvinnan i kassan var så otrevlig så jag struntade i det. Blev såå irriterad... Inge serviceminded för fem öre. Har nästan lust att ringa och klaga... Sen köpte jag lite dopsaker med. Bara 1,5 vecka kvar nu men inte äns hälften av all gäster har osat än..  Fattar inte folk vad osa betyder?..
Blev inge fynd till mig idag, men jag är såå sugen på att köpa en Gucci eller Longchamp väska.. Eller varför inte båda?! hihi..
159593-73
Kommentarer
Postat av: Mika

ja du, vissa männsikor ska inte jobba i affär!!!

nej, folk vet INTE vad osa är!!!
sånt stör mig =)
kram

2007-01-31 @ 16:01:55
URL: http://www.mika83.blogg.se
Postat av: Lisa Nilsson

Har en Longchamp och en Gucci samt en Dior väska. Väskor kan man aldrig få för mykt av :)

2007-03-11 @ 15:23:24
URL: http://lisanilssonnacka.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0