ELLE GALAN

Här kommer vinnarna från Elle-galan:
  • Årets hederspris: Gunilla Pontén
  • Årets designer: Whyred
  • Årets fotograf: Jimmy Backius
  • Årets stylist: Robert Rydberg
  • Årets blickfång: Helena Hörstedt
  • Årets modell: Caroline Winberg
  • Årets hår & make-up: LindaÖhrström
  • Årets H&M-stipendiat: Minimarket
  • Årets internationella designer: Christopher Bailey for Burberry
  • Årets bäst klädda kvinna: Marit Bergman
  • Årets bäst festklädda: Karin Winther
  • Årets internationellt bäst klädda kvinna: Dita Von Teese
  • Årets bäst klädde man: Mugambwa "Mogge" Sseruwagi

Hade så gärna vela gått på Elle galan i fredags (har en liten bebis dock). Men nästa år SKA jag gå...
Några av vinnarna kan disskuteras.. =) Vet inte om jag tycker att dem som blev årets bäst klädda är rätt vinnare, men men smaken är som baken...

Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0