Dagen som gått


Dagen som gåttIdag har vi varit på öppna förskolan. Prinsessan tycker att det är jätte kul att gå dit men idag va hon på dåligt humör och grät när dem skulle sjunga.*Första veckan på dagis efter jul ledigheten, så hon är trött* Innan vi gick va hon så duktig *läs hur sjutton fick hon upp den?* och öppnade min mascara och sminkade sig.. Hon blev såå fin *hmm* not.. Jag hade precis satt på henne den nya vita Dkny tröjan jag köpt i tisdags, och den hade hon också sminkat.. Vad gör man? Inte kunde jag bli arg så söt som hon va/är när hon stolt visade vad hon lyckats med.. =)

Idag kom ett till paket med kläder som jag beställt från freshmilk, *kommer bilder på veckans shopping imorgon* Blev nöjd med allt.
Var på stan i tisdags
*Sthlm* , blev en del kläder där med, på Åhléns och Nk kids men jag hade velat köpt mer. Ska dock dit igen på tisdag med en påfylld plånbok *hihi*
Hur kan det vara såååå tillfredställande att soppa?? Speciellt barnkläder..??
Råkade klicka hem dessa nova star byxor från litenbutik me.. Såå snygga..

Har hört folk säga att om man shoppar mkt så är det något som fattas än i livet.. Men jag kan inte för mitt liv komma på vad jag skulle sakna? Har två vackra barn, en underbar *man*, fint boende, föräldrar som fortfarande bor ihop, syskon, släktingar, vänner ja allt man kan önska sig. Så varför shoppar jag? jo, för det är kul och jag tycker om att klä mig, min *man* och mina barn i fina kläder *shoppar inte bara kläder mkt annat med som saker till hemmet, samt att jag älskar att göra andra glada med små paket* och jag tycker om att ha det fint hemma. Om man hittar något man vill ha och plånboken tillåter varför ska man inte köpa det? Som Coco Chanel sa *Life is too short not to wear beautiful things*

I morgon kommer lite tips på budget vs lyx kläder till barn!
Gillar dock båda lika mycket, hellre billigt och bra än dyrt och dåligt... Vissa märken säljer dock bara på sina namn fast kvalitén är usel.
På söndag ska jag gå och shoppa på po.p rean som drar igång, fick en inbjudan i brevlådan häromdagen. Tänkte göra lite fynd, polarn gör superbra dagiskläder

Nu ska här stekas fiskpinnar
*Prinsessans favorit mat*
Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0