Babylycka


                                                                    159593-3
Tiger Woods och vår svenska söta Elin Nordegren ska ha barn i sommar... Jag är nyfiken på vad dem skaffar för barnvagn. Om jag får gissa tror jag att det blir en bugaboo som dem flesta kändisarna har och som jag också har.

...............................................................................................................................

Om det är någon som går i väntans tider och inte bestämmt vilken barnvagn ni ska köpa. Så kan  jag varmt rekomendera en bugaboo. Det är den bästa vagnen ever!

Det finns tre Modeller:

- Frog (finns inte att köpa i butik men ska kanske återlanseras?)
- Gecko
- Cameleon

Gecko VS Cameleon:
- 6900:- / 8700:-
- Geckon är lite mindre och lättare än Cameleon (9 resp. 10 kg)
- Geckon har aluminiumram
- Geckon finns i svart, grön och röd
- Cameleon har båge över ligg-/sittdel
- Cameleon har större och högre sittdel
- Cameleon har fleecesuflett och liggdelslock/sittdelstyg som går att byta färg på
- Cameleon har större varukorg
- Cameleon har ställbart handtag
- Cameleon har inställbar fjädring på framhjulen

Bugaboo vagnarna finns att köpa hos tex

Stockholm - www.simpleworld.se
Stockholm - www.havenstockholm.se
Stockholm - www.barnbutiken.net
Stockholm - www.farmhouse.se
Göteborg - www.storken.com

Officiell hemsida:
www.bugaboo.com



Bild från people 
Kommentarer
Postat av: Mika

Elin måste ju ha opererat sig!!!??? Hon var ju jätte söt förut å nu ser hon ju bara plastig ut!!!
kramen

2007-01-09 @ 21:48:43
URL: http://www.mika83.blogg.se
Postat av: Erlinglinea

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2009-03-13 @ 09:29:55
URL: http://erlinglinea.myblog.es

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0