Måndag igen

Nu är det bara 5 dagar kvar tills barnen ska döpas och dopklänningen har inte kommit än, ändå beställde jag den för en månad sen. Lite irriterande. I veckan ska det handlas färdigt till  dopet, smörgåstårtor och tårtor ska bakas, men jag har ingen aning hur många vi blir då 15  personer fortfarande inte behagat osa än ( 5 dagar sedan osa datum)
Varför är det alltid folk som sk*ter i att osa? Vet folk inte vad det betyder eller är dem otroligt ouppfostrade? Hoppas verkligen att klänningen kommer nu i veckan annars kommer damen som säljer dem få ett otrevlig samtal =(
Idag ska vi tvätta och baka lite (om jag hittar receptet på carros ooootroligt goda kladdkaka=)) samt göra några fotokollage på barnen som vi ska ha på borden och så ska jag försöka få tag på prästen.

Har ni några bra tips på fin dukning?
Hur var era dop?

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

När Alex döptes (btw har du tvillingar?) så dukade vi verkligen till fest! Du vet, vita linnedukar, rikitgt porslin, vinglas, kandelabrar(?), bordplacering, tygservetter mm. Det blir aldrig för många tillfällen att ha en riktigt fin fest :) Lycka till med dopet!

2007-02-05 @ 20:20:55
URL: http://ack1982.blogg.se
Postat av: T

Charlotte:
Nope jag har en dotter på 2,5 och en son på snart 4 månader och båda ska döpas samtidigt =)

2007-02-06 @ 10:12:07
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0