Hittade en rolig lista

Alla hjärtans dag

· Vad har du för planer för Alla hjärtans dag?
Som jag skrev tidigare kommer Svärmor hit..

· Brukar du köpa presenter på Alla hjärtans dag, i så fall vad och till vilka?
Det är olika från år till år. I år köpte jag en tröja till min *man* och en film till lillagosan.
Förra året skickade jag blommogram till mina föräldrar..

· Hur ser din drömdate ut?
En mysig middag på tu man hand med tapas..

· Bästa Alla hjärtans dag minnet?
För 5 år sedan när jag träffade min *man* för första gången.

· Vem skulle du vilja ge ett speciellt hjärta till i år? (Vem som helst som behöver extra kärlek)
Min älskade mamma som har jobbat natt tre dagar i rad och går in på sin  fjärde idag..
Kommentarer
Postat av: Kilafa

Very useful information. Thank you!

2010-10-27 @ 12:09:48
URL: http://kilafa.blog.ca

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0