Fyrtal i gravida kvinnor

159593-140


Det är något speciellt med gravida kvinnor..
 Det känns så oskuldsfullt och rent med egentligen är det rena motsatsen.
 Att ha sitt barn så nära men ändå så långt borta är en underbar känsla.
Och dem första små sparkarna är så ljuvliga.
 Men det finns ingenting som klår första gången du får upp det varma lilla
 (rena och orörda) knytet på ditt bröst.
Den känslan är så stor att den inte kan förklaras i ord, bara upplevas.
Kärlek är bara förnamnet.
Att älska räcker inte ens.
Tänk dig kärlek vid första ögonkastet när det fladdrar och killar i magen och
multiplicera det med 100000000000000 den känslan känner man (i alla fall jag) när jag tänker på och ser min barn.

Här ovan ser ni fyra kvinnor som går i väntans tider

Från höger
 Sarah Wayne Callies från Prison break, Nancy O'Dell, Tori Spelling och
 Amanda Peet


Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0