Jeans kan man aldrig få för många av..

image897 Jag äger ca 20? par jeans men använder typ 5 av dom.. Man kan inte få för många par...
Jag är ständigt på jakt efter dom perfekta jeansen...
Och har länge letat efter ett par jeans till min rumpa (smala höfter och ganska platt rumpa) och min  favorit just nu är faktiskt H&Ms stuprörsjeans som kostar mellan 399-499:- . Dom är billiga och snygga och av alla jeans jag testat (vilket är en hel del) så är det dom som passar min rumpa bäst=)

När jag såg dessa godingar från Dr denim blev jag riktigt sugen på att köpa ett par.. Priset är kanon endast 498:-
SKulle bara vilja veta hur dom är i storleken.. Stor eller små?

Vilket jeansmärke är din favorit?


Kommentarer
Postat av: Elin

åh..jag äger också en massa jeans. jag + jeans = toppen. men, nu på senare tid har jag fåt skippa mina jeans (får inte ha dom på jobbet) det är piss.
har egentligen inget favorit märke, har allt från dyrgripar till budget. :)

2007-12-07 @ 20:20:40
URL: http://elliin.bloggagratis.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0