Fashion guides...

image931
Bokmal som jag är (även om jag inte hinner läsa lika mycket nu när jag har barn) så är jag ständigt på jakt efter nya böcker att läsa
.. Är en riktig allätare som slukar allt från chicklit och deckare till djupa lite halvknepiga böcker.
Böckerna som står högst upp på min bokönskelista just nu är Style A To Zoe - The Art of Fashion, Beauty,and Everything Glamour av stjärnstylisten Rachel Zoe  och Little Black Book Of Style av Nina Garcia..
Böckerna finns att beställa på bla Bokus och adlibris.

Detta är en perfekt present till den modeintresserade!

Har du läst någon av böckerna?

Kommentarer
Postat av: MIMMI

Jag har Style A to Zoe. Den är helt okej, har inte hunnit titta så mycket i den ännu även om jag köpte den för några månader sen. Mycket i skolan och så. Men det verkar bra.

2007-12-12 @ 14:19:37
URL: http://mitchomatcho.blogg.se
Postat av: Emiliananna

NICE AND WONDERFUL SITE

2009-06-16 @ 13:07:19
URL: http://emiliananna.blogspot.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0