Ett sent dagens tips! nätfynda..

image948
Tänk va härligt det är med internetshopping. Man kan sitta i soffan med tändaljus, ett glas vin (eller saft i ett vinglas i mitt fall) och titta på något bra på tv.n samtidigt som man sitter och klickar hem julklapparna.. Man slipper länga köer och massor med folk.. Ljuvligt...

Dagens tips är dessa...
♥ Stilren grå kofta (kan användas som klänning till leggings)från La redoute för 250:- för 399:-
♥ Kan man få förmånga skor? nej jag tänkte väl det=) Passa på att köpa skor eller tofflor till hela familjen på brandos.se som just nu har 12% rabatt på hela ordern.. Uppge koden JUL-WQ8P

Hur går det för dig med klappjakten? Börjar du bli färdig?
Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0