Dagens.. Ikea besök

image990Idag har vi varit på Ikea i 4 TIMMAR.. Vart tog tiden vägen?... Just när jag gick där kändes det som att jag aldrig mer ville åka till Ikea igen.. Men det har gått över nu hihi...
Fick med oss det mesta vi skulle ha men glömde några saker så klart.. + att spegeln vi skulle ha inte fanns så det blir till att åka tillbaka och köpa det sista i mellandagarna.. Det var riktigt lugnt där idag och lillen va så snäll så snäll, sa inte ett knyst.. Min lilla prins..

Ett litet TIPS! Just nu har dem halva priset på alla julsaker inkl presentpapper mm
Perfekt för dem som inte köpt något julpynt än=)

Nu ska jag försöka plugga lite har massor att göra.. Måste plugga nu så att jag slipper plugga över julen.. + att det är mycket med flytt och allt, då kan det vara skönt att ligga lite före=)

Dagens outfit: Brun stickad polotröja ellos, brunt linne Bzr, Jeans h&m och stövlar sthlm DG..

Pssst...Det jag önskar mig mest av allt just nu är massor med snö över julen!
Kommentarer
Postat av: Karin

Tack så jättemycket! :) Gillar din blogg också, jättefin är den!

Haha, det känns alltid så när man är på Ikea, först tjatar man i ett halvår på att man vill åka dit och när man varit där i en halvtimme svär man på att aldrig åka dit igen...

2007-12-19 @ 21:57:49
URL: http://strawberryaid.blogspot.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0