Dagens.. 4 dagar kvar till julafton..

image998Idag har jag hunnit med massor.. Jag har ringt viktiga samtal, köpt sista julklapparna, gjort iordning paket till sessans fröknar och gett dem paketen, jag har pluggat, köpt en minigran till sessan som hon klätt och fixat lite annat.. Imorgon väntar mer plugg, paketinslagning, lunch på stan, julklappsbyte och mys med mina små älsklingar..


När jag va nere på stan upptäckte jag till min stora förtjusning att många affärer redan startat sina reor, underbart för den som får shoppa..(såg ett par snygga skinnstövlar med klack som jag blev lite sugen på)

Nej nu ska jag titta lite på CSI sen blir marsch i säng.. Sov väldigt dåligt igår natt då min minsta älskling vaknade ca en gång i halvtimmen och drömmde mardrömmar..

Dagens outfit: Grå lång polotröja h&m, svart strumpbyxor h&m och gråa knästrumpor från La redoute...

Handlar du på mellandagsrean?

Kommentarer
Postat av: http://sjukskoterskastudentens.blogg.se/

Nope, jag är ingen rea-tjej :-) Gillar bara "nyheter" så hela januari kan jag hoppa över shoppinger...längtar till februari/mars när man återigen kan shoppa nyinkomna vår/sommarkläder :-)

2007-12-21 @ 12:40:04
URL: http://sjukskoterskastudentens.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0