Dagens... 2 veckor kvar till julafton

image919Idag har vi varit på sista babysången för terminen.. Lillen tycker att det är kul men vill gärna springa runt och leka med alla saker istället.. Vi blev kvar riktigt länge på öppna förskolan idag, för det var så lugnt och skönt. Barnen kunde  leka i lugn och ro i vi kunde prata i en normal samtalton.. Vi hade faktiskt ett givande samtal om barnuppfostran, revolt och tonåringar... Riktigt intressant och en stor uppgift här i livet.. Att uppfostra våra barn till bra människor.  Efter tog vi en lunch på stan medans barnen sov i sina vagnar, man får passa på att uträtta sina ärenden snabbt så dem inte tröttnar.. =)

Lyckades även ta tag i en del viktiga saker idag.
Ringde ang flyttning av el, bredband, tele och så skaffade jag försäkring till huset=)
Bara 3,5 veckor kvar nu...

Dagens outfit: Svarta stuprörsjeans från Fornarina, grått linne GT, Svart stickad kofta H&M och min favorit klocka från Tritoni..

Vad har du gjort idag?
Kommentarer
Postat av: Amanda

Såg din kommentar och tänkte att jag svarar här också. Tycker det var otroligt trist hur vi blev vinklade, det var inte den bilden jag fick av journalisten fråm början. Det kändes som de använde oss för att få fram sitt budskap bara! Trist! När det gäller bloggdrinken har vi valt att bjuda in lite nya bloggtjejer som vi är nyfikna på att träffa. Lovar att ha dig i åtanke när nästa tillställning planeras! =)

2007-12-11 @ 07:57:41
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Alexmaia

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2008-10-10 @ 10:54:56
URL: http://alexmaia.blogspot.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0