Andra advent TÄVLING! Vinn ett armband från Angela Gotborn värde 395:-

image910
Då var det dags för en en härlig tävling igen
Denna gång är vinsten ett rött armband från Angela Gotborns nya kollektion ROPE värde 395:-
Vill du se mer av Angela Gotborns underbara smycken? Kika in här

Eftersom att jag vet att ni är många som vill vara med och tävla så är reglerna enkla...
Så här gör du:
Det enda du behöver göra är att skriva en liten kommentar i detta inlägg där du berättar vad du gillar med min blogg.. Varför du läser den och kanske vad du skulle vilja läsa mer om...
(tävligen pågår till 15 december 23,59)

Lycka till!
Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tycker om din blogg för att den är blandad med både kläder och inredningsprylar. Det är också jättekul att se dina barns kläder! :) Du verkar liksom vara en sån där "cool mamma" haha :)

2007-12-09 @ 16:36:52
URL: http://matildaans.blogg.se
Postat av: LiLo

Din blogg är great! :) Det säger jag bara. Jag läser den för att det är en av de få modebloggar som jag läser. Din design är också fin, och det lockar mig när bloggar har snygga designer. Det är inte iheller ofta man ser mammor som bloggar såhär om mode iheller. Du skriver lite om allt möjligt, ditt barns kläder, mode, kändisar, vardag, har tävlingar och allmäna sköna saker. Det är därför jag läser din blogg. :)

2007-12-09 @ 16:58:22
URL: http://www.lindsaylo.blogg.se
Postat av: m'

jag har följt dej sen början, och det här har ALLTID varit min favoritblogg :), jo varför ? därför att du skriver flera gånger varje dag och att jag får så mycker insperation av kläderna och du har så många spännande tävlingar (a), och du skriver lixom inte t.ex. bara om inredning eller bara om enm viss grej utan du skriver om allt,din blogg är helt enkelt bara bästbästbäst ! :D / m'

2007-12-09 @ 17:07:33
Postat av: Jenny

Jag läser din blogg däför att; du visar upp olika kläder i olika prisnivåer, du länkar till sidor där du köper dina kläder och inredningssaker.(Bra o slippa leta runt själv =).)Nyligen mamma och får bra idér om kläder och saker till min lilla H!!Sen har du en stilren och lättläst design!

2007-12-09 @ 17:15:36
Postat av: Anonym

Jag läser din blogg däför att; du visar upp olika kläder i olika prisnivåer, du länkar till sidor där du köper dina kläder och inredningssaker.(Bra o slippa leta runt själv =).)Nyligen mamma och får bra idér om kläder och saker till min lilla H!!Sen har du en stilren och lättläst design!

2007-12-09 @ 17:17:18
Postat av: Cissy

Jag gillar din blogg för att den är mysig och så äkta. Sen är det fint med lite mode och shoppingtips också.

2007-12-09 @ 17:29:13
URL: http://forvirrad.bloggspace.se
Postat av: ahren

Å Vilket fint armband, ja tack!
Jag hittade din blogg genom Mika, inte svårt att gissa kanske. Tycker om att din blogg är en blandning av smått och gott. Mode, inredning, Hollywood och Tette.
Fortsatt trevlig helg Lelle

2007-12-09 @ 17:57:05
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: S

Hr läst din blogg några månader för att jag gillar blandningen av kläder, inredning men framför allt barn. Älskar alla tips på allt från barnvagnar(min unge kommer få åka en bugaboo camelon tackvare dig:P) till nappar och kläder. Så hoppas man får se mer om sådant. Gillar också blandningen av prisnivåer. Tack för en bra blogg!

2007-12-09 @ 18:23:39
URL: http://sabinaa.blogg.se
Postat av: Paulina

Hej!
Ohh var ska jag börja? Du har en grym blogg som alltid är uppdaterad och det finns alltid massa kul att läsa om i den. Men de allra bästa med din blogg är att du har så sjukt många roliga tävlingar och att du tipsar om så mycket snyggt och sådant som man inte hittar var som helst. Tack, du för du gör att jag kan läsa en grym blogg. Humn, neggativt? Om det skulle vara något så skulle de vara att du kanske skulle ta bättre bilder på dagens outfit ibland är det ganska svårt att se. Pröva ta i ett annat rum med mer ljus eller låt någon annan ta en bild på dig (tips).

Det var de ändå resten är bäst!

KRAM Paulina

2007-12-09 @ 18:34:14
URL: http://paulinasintressen.blogg.se
Postat av: Linda

Jag gillar din blogg och läser den för att den är jätte bra och du att skriver om allt möjligt o inte bara mode som en del andra modebloggare gör en till sak är att du skriver på ett sätt som är lätt o läsa och skriver inte allt för mycket i varje inlägg sen är det en fin design och ju bättre design det är ju mer tilltalad att läsa

2007-12-09 @ 18:56:12
Postat av: Linda R.

Du skriver intressant om allt, du har varierande inlägg:) Samt alla tips man får av dej är toppen! Du verkar dessutom vara en härlig person, fortsätt så:)

2007-12-09 @ 19:59:31
Postat av: Victoria

Din blogg är kul att kika in på, du skriver om allt inte bara enformigt skrivande. Du har bra tips till både stora som små och alltid en hel del bra tävlingar inne på din blogg.

Fortsätt såhär det är alltid kul att kika in och läsa om lite gott och blandat!!!

2007-12-09 @ 20:17:01
URL: http://victoriiaas.blogg.se
Postat av: Madeleine

Så, jag läser din blogg givetvis för att jag gillar den. Men det som sticker sig ut i din blogg är att du har din egna stil, när det gäller allt. Skrivandet, dina åsikter, dina tips är intressanta, dina tävlingar är roliga och självklart blir det mer intressant när man inte vet vem det är som är själva bloggaren. (med mera)

Men keep up the good work! :)

2007-12-09 @ 20:18:55
URL: http://absolutmadde.blogg.se
Postat av: y

Det bästa med din blogg är dina shoppingtips. De har gjort mig några 1000-lappar fattigare om man säger så.
Gillar dessutom att din blogg har så "snygg" layout.
Kram från en trogen läsare!

2007-12-09 @ 20:31:44
Postat av: Caroline

Jag är mammasom
du så jag tycker det är jätteroligt att läsa din blogg eftersom det ligger i bakhuvudet hela tiden och att man inte behöver "förfalla" bara för att man får barn utan tvärtom! Tycker det är roligt för du ger så varierande tips både för mammor,
barn, bebisar osv. Skulle tro att dom flesta skulle tycka om din blogg och känna sig välkommna.

2007-12-09 @ 21:02:11
URL: http://www.car0linesblogg.blogg.se
Postat av: rebecka

jag tycker om och läser din blogg för att du skriver om mode och shopping på ett varmt sätt =) Du skriver om det som du gillar och det känns väldigt genuint! sedan skadar det ju inte all du har en snygg layout och uppdaterar ofta ;)

2007-12-09 @ 21:03:40
URL: http://rebeckalund.blogg.se
Postat av: Shopaholicmamman

Paulina: Ang outfitbilderna så ska det bli ändring på det, vi flyttar ju om 3 veckor och då ska jag se till så bilderna blir tagta i ett ljusae rum, vi har inget bra ställe att ta outfitbilder på här hihi=) kramis therese

2007-12-09 @ 21:40:03
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Lisa

Hej! jag läser din blogg för den handlar om mode och andra vardagliga saker. gillar att du uppdaterar ofta så man har nåt att läsa under dagen, sitter vid datorn på mitt jobb och ibland är det långa dagar utan att ha nåt att göra och då är det skönt att det har hämt nåt nytt att läsa om under dagen!

2007-12-10 @ 08:26:24
Postat av: -Lina-

Jag läser din blogg för att den ger en bra uppdatering av "vad som händer" utan att man själv måste hålla reda på allt. För att snabbt skapa sig en uppfattning vad som ligger i tiden och är på gång just nu med andra ord.

Jag saknar egentligen ingenting, men kanske mer teman kring ämnen vore kul. Vissa stilar som man beskriver ner på detaljnivå (ursprung/historia, inspiration, märken, köpställen mm). Eller temavecka/dagar med bara en massa info om exempelvis vilka smycken som gäller nu, up-and-coming-designers inom det området mm. Superkorta intervjuer med kända och okända människor vore kul (typ fråga expedit i butik vad som säljer mest nu mm).

Kram!

2007-12-10 @ 12:48:52
Postat av: Maria

Jag älskar din blogg eftersom du kör hela det racet som inte av alla anses helt korrekt. Du skäms inte för att du lägger massa pengar på kläder och andra prylar, att du vill ha din dotter i rosa och din son i blått och för att du vägrar låta mammarollen innebära utseendemässigt förfall. Då detta inte ses som okej av alla tycker jag att det är ytterst modigt och imponeras av din självsäkerhet att våga göra detta. Det är främst detta som gör att din blogg sticker ut bland alla andra.

2007-12-10 @ 13:33:20
Postat av: Dress Like a Princess

Jag gillar din blogg av många olika anledningar, dels för att du uppdetarar bloggen så ofta så det finns alltid något roligt att läsa här :) Ett annat plus är att layouten är så snygg, det gör det så mycket roligare att stanna lvar här och en tredje anledning är för att du är så där halvanonym, man vet inte riktigt vem du är (precis som jag), det gör det hela så spännande :) Keep up the good work!

2007-12-10 @ 20:34:21
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Helén

Jag gillar variationen och att du uppdaterar ofta. Sen är det ju kul med bilder på alla fina saker :)

2007-12-10 @ 21:45:08
URL: http://vardagsliv.bloggagratis.se
Postat av: En Mölnbobos Liv

Jag läser din blogg och gillar den för blandningen privatliv/mode/tips och tävlingar. Tycker inte du behöver förbättra något utan fortsätt på samma spår. Kul också att det är mycket bilder, det livar upp bloggen.

2007-12-11 @ 06:02:27
URL: http://massablaj.blogspot.com
Postat av: Neptuni

Jag dök på din blogg då jag läste artikeln "Jag älskar att shoppa" på Svd's Idag-sida.
Nu sitter jag på jobbet och smygläser då och då och upptäcker bara mer o mer. Kul!
Då jag som så många andra mammor inte har tid att reka modemarknaden är det superbra
att få tips från verkligheten och inte bara från modemagasinen (som för det mesta bara är ursnygga bilder och vänder sig till?.... inte mig iallafall). Inte hinner jag heller
att rusa ut på stan och shoppa, därför skulle jag uppskatta mer tips på nätshopping.
Har aldrig spanat in bloggar tidigare, men nu är jag fast!
Keep up the good work!!
P.S. hoppas nya bostaden blir bra och därmed "dagens-tips-bilderna", för jag håller med
om att de är lite för mörka.

2007-12-11 @ 10:21:56
Postat av: Y

Listan är i mil men en av anledningarna till varför jag gillar din blogg är för dess klockrena stil !
Du kombinerar mode, outfits med snygga collage snacka om att jag är en del av ditt entorage ! XD

2007-12-11 @ 11:24:37
Postat av: josefine

Jag är ganska ny att läsa din blogg, har läst i ungefär en vecka men är en hängiven läsare. Jag tycker om din blogg för att du skriver om mode, flera bloggare gör det just nu, men du kopplar intressant ihop dagens mode med fina kollage på kändisars outfits o.s.v. Du skriver också om manligt mode som jag tycker saknas lite i bloggvärlden.
Jag är faktiskt helt trött på folk som skriver "döda"inlägg, men du skriver på ett underbart sätt som gör att man vill fortsätta läsa. Älskar också de tipsen som jag har läst genom din blogg!

2007-12-11 @ 18:48:38
URL: http://josewfine.blogg.se
Postat av: Anna

Hey, jag bor i Californien, och tycker det ar hur roligt som helst att lasa en bra blogg som din fran Sverige. Den har allt: mode, hem, familj, klass och stil. Lycka till i framtiden!

Anna

2007-12-11 @ 21:26:30
URL: http://www.thedailytrend.blogspot.com
Postat av: MIMMI

Jag hittade faktiskt precis till din blogg så jag har inte hunnit titta så mycket. Men än så länge tycker jag den verkar bra då den är så bred. Jag menar det finns något för alla att läsa. Du har ju till och med en kategori för män. Eftersom att jag älskar att designa kläder och att pyssla så hade det varit kul att få sen en sådan kategori med lite pyssel, illustrationer och liknande. Annars ser det mycket bra ut. Fortsätt så :)

2007-12-12 @ 14:22:53
URL: http://mitchomatcho.blogg.se
Postat av: Malin

Hej Shopaholicmamman! Jag har skrivit varför jag läser din blogg i ett litet rim :) Hoppas du gillar rimmet för det är en hyllning till din finfina blogg :)

Nu i vintertid då är det kyligt och kallt
flyr jag till en person som har koll på allt.
En glad tjej som är en riktig flamma,
bloggarnas egen Shopaholicmamma.

Med härliga kollage och outfits stilrena
är hon i bloggvärlden en riktig fena.
En blandning av budget och lyx hon ger,
även skönhet, recept, musik och mycket mer.

Rabattkoder utdelas titt som tätt
och länkar till sidor så att man hittar rätt.
Jag loggar in hos henne för att titta och njuta,
inspirationen hon ger mig verkar aldrig sluta!

2007-12-13 @ 12:22:25
URL: http://majblomma.blogg.se
Postat av: Sofie Andersson

Jag läser din blogg för den är ren och snygg. Vackra bilder och bra upplagt. Tydlig information. Läser gärna mer tester och lite sköna länkar.

2007-12-14 @ 14:27:32
Postat av: Lolls

För att jag läser din blogg.. hmm? vad som gör att jag fastnar för den? BLANDNINGEN! Du kan konsten att blanda mode, kläder, fynd, privatliv, kändisar, tv, smycken, tips, smink.... Även snyggt upplägg med bilder! Allt utan att det blir tröttsamt! Man kan ju inte annat än fastna för din blogg!

2007-12-14 @ 15:17:20
Postat av: Elsa

Du har en skön stil och ett härligt sätt att skriva, sen är det nog mest det faktum att jag tycker du klär dig snyggt o tipsar om otroligt snygga saker! Det enda jobbiga är väl det faktum att jag inte kan köpa allt de du tipsar om ;).

2007-12-15 @ 08:11:51
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Sensual

Anledningen att jag gillar din blogg är att här står det om allt barnkläder, damkläder(som för övrigt är fräsha), smycken, massa nätshoppingtips & kändisar. Sen känns det som om man verkligen följer din vardag, allt är skrivet på ett lättsamt sätt och inte lika ansträngt som på vissa andra bloggar. Det finns allt en anledning till att din blogg är 2:a på stylesearch.
Och det bästa av allt, tävlingarna :P

2007-12-15 @ 12:47:45
URL: http://www.sensual.blogg.se
Postat av: Josephine

Jag gillar din blogg för att du enligt mig har grymt bra smak både när det gäller kläder, väskor, smycken, inredning för oss vuxna hihi.. Jag har precis blivit mamma till en liten kille och tycker det är kul att du
är mamma och ger bra tips om snygga prylar till barn.. I Love it!!
Läser din blogg dagligen för att hålla mig uppdaterad om det senaste...
Får passa på att önska God Jul o Gott Nytt År till dig och familjen! ;-)

2007-12-15 @ 13:21:22
Postat av: Anonym

Jag läser din blogg för att den är så underbart bra!!
Detta är den enda bloggen som blandar, mode, familjeliv och nöje! Jag tycker att den är perfekt!! Och det går inte en dag utan att jag hunnit klicka mig in här flera gånger.
Sen så är det roligt att du har så många olika tävlngar, det känns verkligen att du vill verna om dina läsare!

Kram Sara

2007-12-15 @ 13:31:39
URL: http://quteis.blogg.se
Postat av: Daniel

Din blogg läses varje dag av min sambo. Nästan varje dag är det något nytt hon får en ideé om, till sig själv eller till vår lilla dotter!Hon kan säga fölande: idag såg jag en kofta jag skulle vilja ha , eller kolla den här sidan som jag länka till.Vill såklart vinna detta armband som hon nu så gärna vill ha!

2007-12-15 @ 13:43:35
Postat av: S A N D R A

Hittade till din blogg nu.. men jag har hittat min nya favorit.
Har suttit nu de senaste timmarna och bara läst och läst igenom alla dina gammla inlägg..och jag måste söga en sak till dig, din blogg är underbar! Du skriver om allt jag gillar att läsa om.. så "tyvärr" finns det inget jag kan säga att jag personligen tycker du ska skriva mer om!
Och det där armbandet.. du skulle göra mig till den lyckligaste 14 åringen just nu.. har suttit och kollat på det i just den färgen ett antal gånger, hehe.. men i plånboken så ekar det.

Men egentligen så skriver jag inte detta pga av denna tävling.. hade tänkt skriva till dig endå.. detta vr bara en bra bonus!
Ha det underbart, Kram Sandra

2007-12-15 @ 18:53:22
URL: http://sandr4.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0