Andra advent och dagens outfit...

image914Idag har vi varit på gammaldags julmarknad tillsammans med svärmor och hennes man.. Vi klädde så klart på oss förlite kläder, men så är det väl alltid.. Det är så svårt att veta vad man ska ha på sig i detta mellanväder...(mina fötter är fortfarande iskalla) Passade även på att hämta ut lite paket som låg och väntade på mig =) Vad det va får ni se imorgon....

Har även hunnit med att äta god mat som min älskling har lagat. Ugnsbakad potatis med  stekt fläskfilé och fetaost sallad.. Mumms

Just nu sitter jag och tittar på stadsnätet vad det finns för bredband att välja på när vi flyttar, måste ta tag i det redan nu så det inte blir nå uppehåll i mitt bloggande.. Bloggoholic som jag är.. Skulle inte klara mig en dag utan datorn (hade abstinens när jag var sjuk)

Dagens outfit: Vit tisha h&m, Brun tubtopp cubus, jeans h&m och uggs ellos (som jag bara har på för att se hur dom ser ut på)


Kommentarer
Postat av: Sussie

Har följt din blogg ett tag nu, gillar den massor..
Lite synd bara att du är anonym, skulle vara så kul att se hur du ser ut..Men det finns ju en anledning till att du vill vare det så det är helt okey..Kul med all din inspiration och outfits! En fråga..vad är det för modell på jeansen du har på dig?Är ute efter ett par snygga jeans..

2007-12-09 @ 22:56:51
Postat av: Shopaholicmamman

sussie: Tackar och bugar=)Vem vet jag kanske väljer att kliva ut ur garderoben snart=) Modellen på jeansen är Squin finns på hm i flera olika färger och midjor=) Köper nästan bara den modellen nu förtiden då dom sitter riktigt bra... Annars så har dr denim fins på bla nelly.se riktigt snygga jeans till bra pris.. Lycka till i jeansdjungeln och tack för att du läser min blogg! Kramis therese

2007-12-09 @ 23:14:26
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Riktigt snyggt :) älskar tubtoppen!!

2007-12-10 @ 20:31:35
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0