13 dagar kvar till jul... Hemmamys

image929Idag har jag varit barnvakt till min guddotter en liten stund på  förmiddagen.. Hon och lillen lekte och pussades=)

Jag har även varit riktigt huslig och bakat världens i särklass godaste muffins... Dom är ljuvliga.. Kladdkakemuffins med chokladkräm... mumms... 

Vi har faktiskt inte gått utanför dörren idag, ibland är det skönt att bara vara hemma och mysa. Speciellt med tanke på att vi snart kommer att ha mycket att stå i.. Idag fick vi även lite flyttkartonger svärmor så nu kan vi sätta igång och börja packa.. Ska rensa bort allt onödig skräp.. Det blir ju en del med åren..

Nu ska jag läsa lite bloggar.. God natt och tack för alla era goa kommentarer you make my day!
Kramis T

Dagens outfit: Mysdress från ellos.se

Kommentarer
Postat av: sandra

oj, vad gott det lät. Lägg gärna ut receptet - )
ha en mysig dag! kram

2007-12-12 @ 07:13:11
Postat av: Helén

Instämmer med Sandra! Recept, recept, recept... ;)

2007-12-12 @ 08:21:47
URL: http://vardagsliv.bloggagratis.se
Postat av: Mokina

Ja, recept! :)

2007-12-12 @ 10:13:08
URL: http://www.mokina.blogg.se
Postat av: Ina

Det där med muffinsen lät inte helt fel :) Recept? Tack för en super bra blogg!

2007-12-12 @ 10:27:16
Postat av: Ina

Det där med muffinsen lät inte helt fel :) Recept? Tack för en super bra blogg!

2007-12-12 @ 10:27:35

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0